Açıköğretim Güz Dönemi Sınavları
-
Yerler belli olmuş. Çıktı aldınız mı ? Önümüzdeki Cumartesi ve Pazar sınav günleri. İnşallah Allah herkese gönlüne göre verir arkadaşlar.
-
belli oldu cıktısını aldık , sinav yeri bana 3 saat uzaklıkta otelda kalıcam yada kalıcaz grup olarak gidicez sanırım şirketten çok var giden araba ayarlarız büyük ihtimal.
6 sınavım var fakat işletme vs. girenler 4 sınava giriyor ( benim hatun dahil ) ilk defa daha yakına sınav girişine izin verdiler ama seneye artık.
birde kimliğimdeki resmimimn mürekkebi uçmuş sınava ek giriş belgesi alıcam merkezden kimliksiz girebilmek için.
-
Yakın okula verilme olayı benimde dikkatimi çekti. Sabah ki sınava mahallemdeki okulda gireceğim fakat öğleden sonra olan yarım saat uzakta arabayla. İkinci sınavada aynı yerde girsem bir şey olacak sanki.
-
Çıktı aldık, Ipad, Tablet elinizde ne varsa Aöf uygulamasını indirin orada çok güzel sınav soruları var. onları fırsat buldulça çözün. Cümleten kolay gelsin başarılar.
-
siyahbereli bunu yazdı
Çıktı aldık, Ipad, Tablet elinizde ne varsa Aöf uygulamasını indirin orada çok güzel sınav soruları var. onları fırsat buldulça çözün. Cümleten kolay gelsin başarılar.
hocam çok uygulama var, hangisi senin dediğin?
-
Yahu aöf e kaydolduğumdan beri aynı numara aynı şifre aynı eposta hiçbirini kabul etmiyor. Niye böyle ibnelik yapıyorlar anlamadım. Mecbur aof bürosuna gidicem.
-
Haymatlos bunu yazdı
Yahu aöf e kaydolduğumdan beri aynı numara aynı şifre aynı eposta hiçbirini kabul etmiyor. Niye böyle ibnelik yapıyorlar anlamadım. Mecbur aof bürosuna gidicem.
siteye 1 kere düzgün giriş yaptıktan sonra şifre kurtarma ayarlarını yap.
sora kendine aöf şifre diye gmail de mail at , çünki nereye yazsan kaybolacak ben böyle yapıyorum ama olduda bulamadım gizli sorudan şifre sıfırlıom ki aöf e gitmek zorunda kalmityim amk aöf ü 3 saat uzakta.
-
Daha yeni girecem ben bu sınava. Verdikleri kitapların 4. ünitesine kadar okudum nasıl çalışcağımı bilmediğim için anca okuduk, soruları zor değildir inş :)
-
Webci58 bunu yazdısiyahbereli bunu yazdı
Çıktı aldık, Ipad, Tablet elinizde ne varsa Aöf uygulamasını indirin orada çok güzel sınav soruları var. onları fırsat buldulça çözün. Cümleten kolay gelsin başarılar.
hocam çok uygulama var, hangisi senin dediğin?
Buyur hocam uygulama budur. Login olunca sorumlu olduğun derslerin deneme sınavların otomatik gelir.
android
https://play.google.com/store/apps/details?id=edu.anadolu.mobil.tetra&hl=tr
ios
https://itunes.apple.com/tr/app/anadolu/id655509478?mt=8
siyahbereli tarafından 01/Ara/14 13:18 tarihinde düzenlenmiştir -
kafama birşey takıldı, 3. sınıfta tüm sınavlar sabahtı, 4. sınıfta hepsi öğleden sonra, birtek geçen sene alttan aldığım ders sabah öyle mi oluyo artık? 4. sınıf sınavları hep öğleden sonra mı?
-
şeyimi uzatsam değecek okullar var, ebesininkine vermişler beni.
ordan çıkıp işe gitmem lazım. cüzdanla alıyolar ama tlefonla girebilir miyim acaba ??
