Açıköğretim Hakkında Bir Soru..
-
Arkadaşlar br hevesle açıköğretim işletmeye kayıt olmuştum.1 sene kaldım 2. sende 1 sefer sınavlara girdim sonra ne sınavlara girdim ne harcları yatırdım.bu olay nerden baksanız 3 4 sene oldu.
şimdi devam etmek istesem ne amam lazım.
kaydım silinmişmişmidir dondurulmuşmudur tekrar sınava girip kayıt mı aptırmama gerekir ?
-
Bu gideceksin AÖF Bürosuna soracaksın...
Burada verilecek cevaplar senin işine yaramaz.
-
Eylül veya Ekim aylarında kayıt yaptırılırken gidip kayıt parasını yatır kaydın yenilenir hocam.Artık eskisi gibi değil.Bir kera aöf kayıt yaptırırsan asla silinmiyor.Kaydını donduruyorlar.İstersen 10 sene sonra tekrar kayıt yaptır farketmez.
-
mustinin verdiği bilgi çok işime yarayacak bende giryim diyorum benım neyim eksik .
olurda vali olrusam tbt kıyağı yaparım sizlere :)
-
Öğrenci Bilgilendirme Merkezi Tel, 444 10 26
-
swordfish bunu yazdı
Arkadaşlar br hevesle açıköğretim işletmeye kayıt olmuştum.1 sene kaldım 2. sende 1 sefer sınavlara girdim sonra ne sınavlara girdim ne harcları yatırdım.bu olay nerden baksanız 3 4 sene oldu.
şimdi devam etmek istesem ne amam lazım.
kaydım silinmişmişmidir dondurulmuşmudur tekrar sınava girip kayıt mı aptırmama gerekir ?
tekrar kayıtta ödemediğin dönem parası var sa kitlerler o parayıo sana onun yerine yeniden kayıt ol
-
kaydını dondurdukları için herhangi bi ücret ödemezsin. sadece yeni kayıt ücretini ödersin.
-
vakıf atm
-
aynen ben 2 yil hiç girmedim dönem harçi vermedigi anda kayit donduruyolar kaldigin yerden ateşle :D
-
gowand bunu yazdıswordfish bunu yazdı
Arkadaşlar br hevesle açıköğretim işletmeye kayıt olmuştum.1 sene kaldım 2. sende 1 sefer sınavlara girdim sonra ne sınavlara girdim ne harcları yatırdım.bu olay nerden baksanız 3 4 sene oldu.
şimdi devam etmek istesem ne amam lazım.
kaydım silinmişmişmidir dondurulmuşmudur tekrar sınava girip kayıt mı aptırmama gerekir ?
tekrar kayıtta ödemediğin dönem parası var sa kitlerler o parayıo sana onun yerine yeniden kayıt ol
Yeniden kayıt olunca tekrardan 1. sınıftan başlıyorduk değil mi ? Birde yeni kayıtlar ne kadardı hocam ?
-
bu aöf de atılma olayı var mı? 4 senedir kayıtlıyım hiç çalışmadan öylesine gel git yapıyorum. 7-8 dersi vermişim sanırım. ama kararlıyım bu seneden sonra çalışıp bütün dersleri vericem. bana 2 sene sonra senin eğitim süren doldu diyerek yol vermezler değil mi?
