Acil Kan Lazım A Rh (+)
-
ilaç kullandığımdan kan veremiyorum be fatihim :S
tam zamanına denk geldi hastalığım. hay anasını...
-
Hocam başka şehirden kızılaya versek, siz benim verdiğim yerine kızılaydan başka alsanız oluyor mu acaba öyle bişey ?
-
uye1500 bunu yazdı
Hocam başka şehirden kızılaya versek, siz benim verdiğim yerine kızılaydan başka alsanız oluyor mu acaba öyle bişey ?
Pek ihtimal dahilinde birşey gibi durmuyor. Ama düşünemn bile yeter be müritcan
-
crimeangel bunu yazdı
ilaç kullandığımdan kan veremiyorum be fatihim :S
tam zamanına denk geldi hastalığım. hay anasını...
Senin canın sağolsun be abim ;) Müsait bir ara kan verme organizeyşını yapalım...
-
JiggSaw bunu yazdı
Gelmeye calisirim ama saatler onemli...
Cumartesi günü akşam 8'e kadar kan merkezi açık. Bende öğlen saatlerinde gideceğim. Pm ile telefon numaranı yolla araşıp haberleşip öyle gidelim?
-
HannibALgan bunu yazdıJiggSaw bunu yazdı
Gelmeye calisirim ama saatler onemli...
Cumartesi günü akşam 8'e kadar kan merkezi açık. Bende öğlen saatlerinde gideceğim. Pm ile telefon numaranı yolla araşıp haberleşip öyle gidelim?
Sildin mi numarayi mk ...
Atiyorum pm ....
Cumartesi saat 2 yada 3 gibi falan cikiyorum isten , beraber gidek kanki....
-
HannibALgan bunu yazdıuye1500 bunu yazdı
Hocam başka şehirden kızılaya versek, siz benim verdiğim yerine kızılaydan başka alsanız oluyor mu acaba öyle bişey ?
Pek ihtimal dahilinde birşey gibi durmuyor. Ama düşünemn bile yeter be müritcan
Harbiden öyle birşey olsa adımı vermeniz yeter zira gordugum her yerde verıyorum kızılaya :D
Kan çok fazla imiş bende vatana millete yarasın die veriyorum, sizde verin arkadaşlar.
Bu arada istanbuldayız yardımcı olamaycağım ama izmir ahalisi yardımcı olacaktır kesinlikle -
Geçmiş olsun reis.
