

Acil Yardım... Xp Format Attım Driverlarda Sıkıntı Var Nete Giremiyorum.
-
internettn xp indirip pc ye format attım fakat driverlar kurulmadı sanırım nete alan giremiyorum.ekran kartımın ismde görünmüyor..
-
anakart asus P5S-MX SE
-
nrtryk bunu yazdı:
-----------------------------
anakart asus P5S-MX SE
-----------------------------eversti kur pc'ye sonrasında git bir cafeye indir driverleri
-
bende onu yapmaya çalışıyorum fakat bulamıyorum sinir oldum
-
asusun sitesine bakıyormusun?? driverlara? kendi markanı görebiliomusun sitede?
-
-
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=fLSzpcTDJYT0rgS6
tıkla bu senın anakartın, orda download bölümü war operation systemden xp yi seç driverları kur ok
-
zyrex verdiğin sitede motherboard ı sectıkten sonra ıntel socket falan cıkıo orada ne oldugunu bılmıyorum :S
-
Bilgisayarıma sağ tıkla Aygıt yöneticisine gir Driverlara sağ tıkla özellikler de.
Ayrıntılardan Donanım kimliğini seç İlk kodu yaz.
Devid.info'dan ara bulursun.
Orda yoksa pciDatabase'den Ara.
Olmadı Windows 7 kur çoğu driver'ı ayarlıyor kerata.
-
Kız yukarda verdimya linki ne arayıp duruon :D:D
-
buldum buldum :D :D çok sağolun teşkür.. ama son bi sorum daha olacak format atmadan önce pc vcd okuoyrdu fakat dvd okumuyordu bu yüzden format atmak istedim belki düzelir die bide çok dolmuştu zaten. ama aynı sorun hala devam ediyor. cd/rw dvd okuyucu