Adalet Bölümü Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kalemlik bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    yemillie bunu yazdı

    Benim bir sorum olacak.
    Geçen sene tercih zamanı bizim bazı arkadaşlar Hukuk tutturamadı,Adaletten uzatırız  hukuka tamamlarız yaaea diyerek adalete girdi.
    Bu işlem öyle onların sandığı kadar kolay bişey mi gerçekten?

    evet arkadaş adalet oradan hukuk oradan hakim oldu.

    milyonda bir olabilecek bir olay çok çalışıp adaletten hukuka geçmişte hakimlik kolay olunabilecek bir şey değil

     

    bu arada konuyu takipteyim bende aöf adalet öğrencisiyim 2. dönemim :D

    Okunmaz diye bişey yok katip olup ta hakim veya savcı olan da var.

    Önce adalet biter sonra dgs ile bi özel üni patlatırsın.

    Özel üni de bitince en kötü avukat olursun.

     


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aybke
    aybke's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2012
    Dişi

    Ben sayısalcıyım kardeşim sözelci, tutturmuş ne okuyacam yardım et diye.. Ben ne anlarım adaletten hukuktan.. Yardımlarınız için sağolun bir şekilde meslek konusunda yönlendirmeye çalışacam.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Önümüzde kpss sınavı var otursun kpss kassın biraz. Mağazacılık sektörü kardeşini bekler yoksa.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Adalete gitsin Hukuk için DGS'ye hazırlansın. Sınavları üniv. sınavına göre kolaymış.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    kalemlik bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    yemillie bunu yazdı

    Benim bir sorum olacak.
    Geçen sene tercih zamanı bizim bazı arkadaşlar Hukuk tutturamadı,Adaletten uzatırız  hukuka tamamlarız yaaea diyerek adalete girdi.
    Bu işlem öyle onların sandığı kadar kolay bişey mi gerçekten?

    evet arkadaş adalet oradan hukuk oradan hakim oldu.

    milyonda bir olabilecek bir olay çok çalışıp adaletten hukuka geçmişte hakimlik kolay olunabilecek bir şey değil

     

    bu arada konuyu takipteyim bende aöf adalet öğrencisiyim 2. dönemim :D

    Hocam benim oda arkadaşım Marmara Adalette ve çocuk hukuğa geçmek istiyor daha ilk senesi. Adam taa seneye ki sınav için günde 1 saat çalışıyor. Geçen Adalet mezunlarının yemeğine katılmış orda hukuğa geçenler kolay ya bi esprisi yok adam akıllı çalışın sadece demiş.

    Düzenli çalışmayla gayet olabilecek birşey çok büyütmek gereksiz.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Adalet bitirince her türlü sınav kasıyorsun hocam ve o sınavlar da seni güzel bi' kasıyor söyleyeyim. Eğer kişi pek de sınav kafasında olan biri değilse ancak mezun olmakla kalır ve denildiği gibi mağaza sektöründe kendine bir tezgâh tutar. DGS görmüş geçirmiş biri olarak diyebilirim ki öyle hafife alınacak bir sınav değil hele ki mühendislik ve de adalet açısından. İlk kaç kişi alıyorlar bilmiyorum ama atıyorum ilk 500'e giremezsen lisansa geçmen çok zor oluyor yani hemen hemen full yapman lazım sınavda sözün özü kolay iş değil. Ha çalışılınca yapıl(a)maz mı yapılır tabi elbet ama çok zor söyleyeyim öyle lafla olmuyor bu işler. Ek olarak bi de KPSS zıkkımı var ki onu herkes biliyor.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Gidip ziraat, veterinerlik falan okusun. Sonra anadoluda iş yapabileceği bir yerde işe başlasın. Ardından sessiz sakin bir mekana ahşap bir ev. Bahçeydi kümesti falan. Ufak bir atölyede araba tamiri veya ahşap işleme vs ile uğraşsın. Rüzgarı ve doğayı iliklerine kadar hissetsin.Bir de büyük tekerli 4x4 aldı mı oh mis.

    Ne uğraşıyosunuz hukuk, mühendislik bilmem ne ile. (Bir bilgisayar mühendislği öğrencisinin hayalleri.)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    kalemlik bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    yemillie bunu yazdı

    Benim bir sorum olacak.
    Geçen sene tercih zamanı bizim bazı arkadaşlar Hukuk tutturamadı,Adaletten uzatırız  hukuka tamamlarız yaaea diyerek adalete girdi.
    Bu işlem öyle onların sandığı kadar kolay bişey mi gerçekten?

    evet arkadaş adalet oradan hukuk oradan hakim oldu.

    milyonda bir olabilecek bir olay çok çalışıp adaletten hukuka geçmişte hakimlik kolay olunabilecek bir şey değil

     

    bu arada konuyu takipteyim bende aöf adalet öğrencisiyim 2. dönemim :D

    hayatta ne kolay ki . tabi biliyorum çok çalıştı gerçekten. birde ailesi hukuçu olduğundan yol göstereni çok oldu

    o ilk adaleti yazdığında adalet bölümünü bilen yoktu. ilk onda duydum. okulda başarılıydı.

    stajda falan hiç sıkıntı çekmedi avukattı adliyeydi derken hep orada zaman geçirdi tatile bile gitmedi.

    hem çevre ediniyor hem hukuk kitaptan değil davalara yakın oldukça öğrenirsin. hapisaneye bir iki girmiş çıkmış bir kişi hukuk bitirmiş öğrenciden daha bilgilidir.

     

    şahsen hukuk işi çok zor başka bölümlere kaysın kardeşin. hayatın boyuca dert dinliyorsun. başta bu tip meslekler cazip geliyorda sonrasında adam çileden çıkar. masum birini kurtardın memnunsun ama azılı bir katilide hukuk boşluğundan saldıklarında aynı his olmuyor insanda.

    adaleti bitirip adliyede memur olmayı hayal edenlere söylüyorum orada da arkadaşlarım var. maalesef memnun değilller.normalde savcı ifade alır ama katipler alıyormuş. diyelim kalktın 5 evine gideceksin bir dava geldi geri oturup onun ifadesini yazman gerekiyormuş.  1750 maaş alıyorlar.


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Katiplik kötü bi meslek değil bilgilendirme yanlış olmuş son mesajda. Maaş 1950 tl bekar biri için.şuan mesaiyi kaldırdılar ama geri gelebilir 300 tl ekstra para demek. Onun haricinde uzlaştırma işi alırsın aklın varsa tabi bi de üstüne bilirkişi işi yaparsan senden kralı olmaz. Velhasıl kelam adalet mesleği yapılır millet asgari ücret alıyo, mağazacılıkta tip ve yaş geçince güle güle deniyor falan filan. Ak torpil şart yalnız memurluk için. :-))


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xcorpix
    xcorpix's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2010
    Erkek

    vala hocam erkekse sivil savunma ve itfaiyecilik okusun anında iş bulur  Acil tıp teknisyeni de tavsiyemdir 


    Oluruna bıraktıkça olmazlara düştü hep yolumuz.
Toplam Hit: 2805 Toplam Mesaj: 22