Adalet Bölümü Hk.
-
kalemlik bunu yazdıfuturist bunu yazdıyemillie bunu yazdı
Benim bir sorum olacak.
Geçen sene tercih zamanı bizim bazı arkadaşlar Hukuk tutturamadı,Adaletten uzatırız hukuka tamamlarız yaaea diyerek adalete girdi.
Bu işlem öyle onların sandığı kadar kolay bişey mi gerçekten?evet arkadaş adalet oradan hukuk oradan hakim oldu.
milyonda bir olabilecek bir olay çok çalışıp adaletten hukuka geçmişte hakimlik kolay olunabilecek bir şey değil
bu arada konuyu takipteyim bende aöf adalet öğrencisiyim 2. dönemim :D
Okunmaz diye bişey yok katip olup ta hakim veya savcı olan da var.
Önce adalet biter sonra dgs ile bi özel üni patlatırsın.
Özel üni de bitince en kötü avukat olursun.
-
Ben sayısalcıyım kardeşim sözelci, tutturmuş ne okuyacam yardım et diye.. Ben ne anlarım adaletten hukuktan.. Yardımlarınız için sağolun bir şekilde meslek konusunda yönlendirmeye çalışacam.
-
Önümüzde kpss sınavı var otursun kpss kassın biraz. Mağazacılık sektörü kardeşini bekler yoksa.
-
Adalete gitsin Hukuk için DGS'ye hazırlansın. Sınavları üniv. sınavına göre kolaymış.
-
kalemlik bunu yazdıfuturist bunu yazdıyemillie bunu yazdı
Benim bir sorum olacak.
Geçen sene tercih zamanı bizim bazı arkadaşlar Hukuk tutturamadı,Adaletten uzatırız hukuka tamamlarız yaaea diyerek adalete girdi.
Bu işlem öyle onların sandığı kadar kolay bişey mi gerçekten?evet arkadaş adalet oradan hukuk oradan hakim oldu.
milyonda bir olabilecek bir olay çok çalışıp adaletten hukuka geçmişte hakimlik kolay olunabilecek bir şey değil
bu arada konuyu takipteyim bende aöf adalet öğrencisiyim 2. dönemim :D
Hocam benim oda arkadaşım Marmara Adalette ve çocuk hukuğa geçmek istiyor daha ilk senesi. Adam taa seneye ki sınav için günde 1 saat çalışıyor. Geçen Adalet mezunlarının yemeğine katılmış orda hukuğa geçenler kolay ya bi esprisi yok adam akıllı çalışın sadece demiş.
Düzenli çalışmayla gayet olabilecek birşey çok büyütmek gereksiz.
-
Adalet bitirince her türlü sınav kasıyorsun hocam ve o sınavlar da seni güzel bi' kasıyor söyleyeyim. Eğer kişi pek de sınav kafasında olan biri değilse ancak mezun olmakla kalır ve denildiği gibi mağaza sektöründe kendine bir tezgâh tutar. DGS görmüş geçirmiş biri olarak diyebilirim ki öyle hafife alınacak bir sınav değil hele ki mühendislik ve de adalet açısından. İlk kaç kişi alıyorlar bilmiyorum ama atıyorum ilk 500'e giremezsen lisansa geçmen çok zor oluyor yani hemen hemen full yapman lazım sınavda sözün özü kolay iş değil. Ha çalışılınca yapıl(a)maz mı yapılır tabi elbet ama çok zor söyleyeyim öyle lafla olmuyor bu işler. Ek olarak bi de KPSS zıkkımı var ki onu herkes biliyor.
-
Gidip ziraat, veterinerlik falan okusun. Sonra anadoluda iş yapabileceği bir yerde işe başlasın. Ardından sessiz sakin bir mekana ahşap bir ev. Bahçeydi kümesti falan. Ufak bir atölyede araba tamiri veya ahşap işleme vs ile uğraşsın. Rüzgarı ve doğayı iliklerine kadar hissetsin.Bir de büyük tekerli 4x4 aldı mı oh mis.
Ne uğraşıyosunuz hukuk, mühendislik bilmem ne ile. (Bir bilgisayar mühendislği öğrencisinin hayalleri.)
-
kalemlik bunu yazdıfuturist bunu yazdıyemillie bunu yazdı
Benim bir sorum olacak.
Geçen sene tercih zamanı bizim bazı arkadaşlar Hukuk tutturamadı,Adaletten uzatırız hukuka tamamlarız yaaea diyerek adalete girdi.
Bu işlem öyle onların sandığı kadar kolay bişey mi gerçekten?evet arkadaş adalet oradan hukuk oradan hakim oldu.
milyonda bir olabilecek bir olay çok çalışıp adaletten hukuka geçmişte hakimlik kolay olunabilecek bir şey değil
bu arada konuyu takipteyim bende aöf adalet öğrencisiyim 2. dönemim :D
hayatta ne kolay ki . tabi biliyorum çok çalıştı gerçekten. birde ailesi hukuçu olduğundan yol göstereni çok oldu
o ilk adaleti yazdığında adalet bölümünü bilen yoktu. ilk onda duydum. okulda başarılıydı.
stajda falan hiç sıkıntı çekmedi avukattı adliyeydi derken hep orada zaman geçirdi tatile bile gitmedi.
hem çevre ediniyor hem hukuk kitaptan değil davalara yakın oldukça öğrenirsin. hapisaneye bir iki girmiş çıkmış bir kişi hukuk bitirmiş öğrenciden daha bilgilidir.
şahsen hukuk işi çok zor başka bölümlere kaysın kardeşin. hayatın boyuca dert dinliyorsun. başta bu tip meslekler cazip geliyorda sonrasında adam çileden çıkar. masum birini kurtardın memnunsun ama azılı bir katilide hukuk boşluğundan saldıklarında aynı his olmuyor insanda.
adaleti bitirip adliyede memur olmayı hayal edenlere söylüyorum orada da arkadaşlarım var. maalesef memnun değilller.normalde savcı ifade alır ama katipler alıyormuş. diyelim kalktın 5 evine gideceksin bir dava geldi geri oturup onun ifadesini yazman gerekiyormuş. 1750 maaş alıyorlar.
-
Katiplik kötü bi meslek değil bilgilendirme yanlış olmuş son mesajda. Maaş 1950 tl bekar biri için.şuan mesaiyi kaldırdılar ama geri gelebilir 300 tl ekstra para demek. Onun haricinde uzlaştırma işi alırsın aklın varsa tabi bi de üstüne bilirkişi işi yaparsan senden kralı olmaz. Velhasıl kelam adalet mesleği yapılır millet asgari ücret alıyo, mağazacılıkta tip ve yaş geçince güle güle deniyor falan filan. Ak torpil şart yalnız memurluk için. :-))
-
vala hocam erkekse sivil savunma ve itfaiyecilik okusun anında iş bulur Acil tıp teknisyeni de tavsiyemdir
