Adana‘ Da Ata Binmek İstiyorum
-
Arkadaşlar ben ata binmek istiyorum. (Bildiğiniz hayvan olan at yanlış anlaşılmasın :D:D:D:D)
Küçükken İncirlik Te Teksax adında bir çiftlikte ücreti karşılığı binmiştim.
Şu an nasıl gidilir nerededir ha la devam ediyormu bilmiyorum.
Orası ve ya Adana da başka herhangi bir yer olabilir. Nerede vardır?
Barkal demeyin söverim :D
-
Hocam barkal dicektim sana ama söverim dediğin için diyemiyorum :D
taş koprünün yanında merkez caminin yan tarafında ücretli olarak binebiliyorsun hocam...
-
tehlikeli bir cümle:)
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam barkal dicektim sana ama söverim dediğin için diyemiyorum :D
taş koprünün yanında merkez caminin yan tarafında ücretli olarak binebiliyorsun hocam...
-----------------------------hocam ismi cismi var mı oranın?
-
hacı gıt orda nehrin yanında dolasyor atlar gorursun (:
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hacı gıt orda nehrin yanında dolasyor atlar gorursun (:
-----------------------------hmm gideyim bakalım atların yanına
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hacı gıt orda nehrin yanında dolasyor atlar gorursun (:
-----------------------------hmm gideyim bakalım atların yanına
-----------------------------bu konudan bulusma cıkarırım ben (: beyler adanadayım bulusalım :p gidip tahribatca ata binelim :D
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam barkal dicektim sana ama söverim dediğin için diyemiyorum :D
taş koprünün yanında merkez caminin yan tarafında ücretli olarak binebiliyorsun hocam...
-----------------------------hocam ismi cismi var mı oranın?
-----------------------------
Ya hocam sen adanalı değilmisin merkez caminin yanı diyorum nehrin kenarımda sen bana ismini soruyorsun daha nasıl anlatim işte... -
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hacı gıt orda nehrin yanında dolasyor atlar gorursun (:
-----------------------------hmm gideyim bakalım atların yanına
-----------------------------bu konudan bulusma cıkarırım ben (: beyler adanadayım bulusalım :p gidip tahribatca ata binelim :D
-----------------------------koparttın beni :)
gelmek isteyen var mı ata bineceğiz... :)
-
üniversitenin o tarafta bir yer olması lazım. Olmadı yeşiloba hipodromuna git.
Hiç hiç hiç bulamadın şoparların atları var hala adana'da görebilirsin kenar mahallelerde:)
-
Merkez camii taş köprü felan eskidendi. Artık sadece bayramlarda seyranlarda geliyor at.. :)
hacı söleseydin ya bugün, bizim burda at besleyenler war amq binerdin :D
hem besliyolar yaşlanınca da kesip satıyorlar kasaba :|
