Adanada Ev Arkadaşı Aıyorum
-
arkadaşlar buyıl adana meslek yüksek okuklu yolcusuyum ve yurtta kalabilicek birtip değilim evarkadaşı kaçmış adam arıyan buyıl kazanmış ev tutucamda biradam bulmam lazım diyenler bana ulaşsın lütfen
-
Müride yardım up
ev kiraları nasıl adanada adanaya sempatim var arkadaşlar :D hiç gitmedim ama
-
iyi araştırda ev tutarken muhiti, conoların olduğu yerlerden tutarsn evi bide, götünü keserler valla :D
-
Peroksit bunu yazdı
Müride yardım up
ev kiraları nasıl adanada adanaya sempatim var arkadaşlar :D hiç gitmedim ama
geenelde 500 600 ama nette 350 liralık br evbuldum yani bir ev arkadaşı olrsa kira aylık 175 liraya gelicek la nerdeyse yurt parasıyla aynı
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
iyi araştırda ev tutarken muhiti, conoların olduğu yerlerden tutarsn evi bide, götünü keserler valla :D
hocam bütçeme uygun olduktan sonra ben conoların sikini bile keserim
-
dead_march bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
iyi araştırda ev tutarken muhiti, conoların olduğu yerlerden tutarsn evi bide, götünü keserler valla :D
hocam bütçeme uygun olduktan sonra ben conoların sikini bile keserim
Cx yeminle çok pislik oluyolar cidden, hani benzemiyolar kimseye ben sana diim :|

-
dostum kalacağın yerler belli zaten baraj yolu,duygu cafe civarı,beyazevler öğrenciler buralarda ev tutar.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdıdead_march bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
iyi araştırda ev tutarken muhiti, conoların olduğu yerlerden tutarsn evi bide, götünü keserler valla :D
hocam bütçeme uygun olduktan sonra ben conoların sikini bile keserim
Cx yeminle çok pislik oluyolar cidden, hani benzemiyolar kimseye ben sana diim :|

Dinsiz imansızmı bunlar hocam ne yer ne içerler neye inanırlar söyle hele
-
tolker bunu yazdı
dostum kalacağın yerler belli zaten baraj yolu,duygu cafe civarı,beyazevler öğrenciler buralarda ev tutar.
hocam işte ben o ev tutan öğrencilere şimdi nası ulaşırım
ha bide ben babamla konuşmuyorum kyk ya başvururken babamın sicil numarasını istedi onu snasıl öğrenicem
dead_march tarafından 21/Ağu/12 15:33 tarihinde düzenlenmiştir -
burdan bakabilirsin,arkadaşlarımdan arayan olursada sana pm atarım dostum.
-
Peroksit bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdıdead_march bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
iyi araştırda ev tutarken muhiti, conoların olduğu yerlerden tutarsn evi bide, götünü keserler valla :D
hocam bütçeme uygun olduktan sonra ben conoların sikini bile keserim
Cx yeminle çok pislik oluyolar cidden, hani benzemiyolar kimseye ben sana diim :|

Dinsiz imansızmı bunlar hocam ne yer ne içerler neye inanırlar söyle hele
Hocam valla çingene sanırım bunlar. Bende tam emin değilim ama şöyle bi durum var adamlar bildiğin piç kurusu, çok adanalı arkadaşım oldu hepsi böyle anlatır bunları. Mahallelerinde her türlü pislik iş döner hırsızlık gasp adam öldürme yaralama vs. Mahallelerine baskına Polis Özel Harekat'la giriliyo sen düşün artık :)
