

Adapazarı Meslek Yüksek Okulu - Bilgisayar Programcılığı
-
Selam arkadaşlar..
Adapazarı Meslek Yüksek Okulu - Bilgisayar Programcılığı okuyan varmı aranızda ?
ben bu sene başladım sınav soruları - cevapları şeklinde bilgi paylaşımı yapsak diyorum malum sınava erken giren, geç girenler var :)
-
way hafız geçenki buluşmada varmıydın sen yoksa yeni mi üye oldun daha.
yüksek okulda okuyan yoktu galiba bildiğim kadarıyla ama başkan yardımcı olur sana
-
yeniyim ben :) ya 8 haftadır derslere girmiyorum daha dogrusu giremedim, bu ayın 14 ünde sınavlar son bi çözüm bulmam lazım :)
-
Ben mekatronik bölümündeyim tanıdık falan bulursam yazarım
-
-
ByMusty bunu yazdı
sitende kullandığın wp temasını bizle paylaşsan hoş olur be :|
-
scarletbeard bunu yazdıByMusty bunu yazdı
sitende kullandığın wp temasını bizle paylaşsan hoş olur be :|
Harbiden tema aşırı iyiymiş :D
-
korayozrak bunu yazdıscarletbeard bunu yazdı
Harbiden tema aşırı iyiymiş :D
Umit yok galiba -
ajan ben varım ya bizim bölümden arkadaş hatta bazı derslere beraber giriyoruz :)
SnowDrop tarafından 15/Kas/12 18:08 tarihinde düzenlenmiştir -
Alın size link :P
http://www.multiupload.nl/B60NSMHA1K
Webci58 tarafından 15/Kas/12 17:38 tarihinde düzenlenmiştir -
bitanesin kardeslerin en güzeli.