Adil Kullanım Kotasına Çözüm
-
Mantık olarak, teorik olarak, pratik olarakta mantıksız.
-
karakutu bunu yazdı
Mantık olarak, teorik olarak, pratik olarakta mantıksız.
-
Modeminiz dslam üzerinden telekomun AAA server'ı ile bağlantı kurduğunda oturumunuz açılır ve ip alırsınız.
Oturum sırasında k.adı, ip, tarih saat, girdiğiniz siteler, trafiğiniz gibi veriler kaydedilir.
Toplam trafiğiniz limiti aştığında profilinize tanımlı hız limiti değişir. Değişmediği durumlarda;
1- Bölgenizde trafik düşükse kimse siklemez.
2- Bölgenizdeki trafik sorun yaratıyorsa mecburen tek tek hız profillerine ayar verirler.
40 yılın başı modemi kapatıp açınca eski hıza ulaşılabiliyoruz ama o durumlar istisna :)
-
Uzun uzun anlatmayacağım ama Telco sektörünün içinde ve mutfağında çalışan bir mühendis olarak bu yöntem saçma ve işe yaramaz.
-
SeRDaR bunu yazdırenegadealien bunu yazdı
Adil Kullanım Kotası kullanıcı adı ve şifrene göre belirleniyor,
DNS'in ne alakası var AKK ile
kim yazdıysa liseliymiş.
Adil kullanım kotası olmayan bir accountu yazıp denesek olur mu? bu hatta sadece bizim kullanıcıc adı ve şifremiz mi tanımlanmıştır acaba yoksa herhangi bir accountu yazsakta oluyormu onu merak ediyorum
Kullandigin accountun ayni santrale bagli olmasi gerektigini soyluyolardi, bir de ttnetin kendi servis calisanlarina verdigi hesaplar var galiba ama onu calisan biri aciklayabilir ancak. -
alicem bunu yazdıSeRDaR bunu yazdırenegadealien bunu yazdı
Adil Kullanım Kotası kullanıcı adı ve şifrene göre belirleniyor,
DNS'in ne alakası var AKK ile
kim yazdıysa liseliymiş.
Adil kullanım kotası olmayan bir accountu yazıp denesek olur mu? bu hatta sadece bizim kullanıcıc adı ve şifremiz mi tanımlanmıştır acaba yoksa herhangi bir accountu yazsakta oluyormu onu merak ediyorum
Kullandigin accountun ayni santrale bagli olmasi gerektigini soyluyolardi, bir de ttnetin kendi servis calisanlarina verdigi hesaplar var galiba ama onu calisan biri aciklayabilir ancak.kullanıcı isimleri porta tanımlanır. bu nedenle, sen kullanıcı adı-şifreni bana versen ve ben kendi modemime yazsamda nete çıkamam. çünkü o kullanıcı benim porta tanımlı değil. söylediğin yöntem 2004-5 senelerinde falan işe yarıyodu. hatta scanner programlarla taratıp, bulduğum default şifreli modemlere girip hızı benden yüksek olan k.adı-şifresini kendi modemime yazarak, 128 olan hızımı 2 mbite çıkarırdım :)
-
Kullanıcı bilgilerini şu anda porta tanımlamıyorlar diye biliyorum.
Çünkü elimde telekomun test accountlarından birisi var, onu modeme yazdığımde benim username'e yansımıyor :)
Hani şu anda aktif olarak yapıyorum oradan biliyorum
-
mtu deneyin ama modem arayüzündeki hızınız neyse onu alırsınız ama internete girmek fln yok bide bi tek torrent izn gecerli
-
renegadealien bunu yazdı
Kullanıcı bilgilerini şu anda porta tanımlamıyorlar diye biliyorum.
Çünkü elimde telekomun test accountlarından birisi var, onu modeme yazdığımde benim username'e yansımıyor :)
Hani şu anda aktif olarak yapıyorum oradan biliyorum
al işte :|
-
konuda iyice uzadı amk :D işe yaramıyosa silin işte
