folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Adil Kullanım Kotasına Çözüm



Adil Kullanım Kotasına Çözüm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Mantık olarak, teorik olarak, pratik olarakta  mantıksız. 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    karakutu bunu yazdı

    Mantık olarak, teorik olarak, pratik olarakta  mantıksız. 

     


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Modeminiz dslam üzerinden telekomun AAA server'ı ile bağlantı kurduğunda oturumunuz açılır ve ip alırsınız.

    Oturum sırasında k.adı, ip, tarih saat, girdiğiniz siteler, trafiğiniz gibi veriler kaydedilir.

    Toplam trafiğiniz limiti aştığında profilinize tanımlı hız limiti değişir. Değişmediği durumlarda;

    1- Bölgenizde trafik düşükse kimse siklemez.

    2- Bölgenizdeki trafik sorun yaratıyorsa mecburen tek tek hız profillerine ayar verirler.

     

    40 yılın başı modemi kapatıp açınca eski hıza ulaşılabiliyoruz ama o durumlar istisna :)


    arbeit macht frei
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cukurova
    cukurova's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2003
    Erkek

     Uzun uzun anlatmayacağım ama Telco sektörünün içinde ve mutfağında çalışan bir mühendis olarak bu yöntem saçma ve işe yaramaz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    renegadealien bunu yazdı

    Adil Kullanım Kotası kullanıcı adı ve şifrene göre belirleniyor, 


    DNS'in ne alakası var AKK ile


    kim yazdıysa liseliymiş.


     




    Adil kullanım kotası olmayan bir accountu yazıp denesek olur mu? bu hatta sadece bizim kullanıcıc adı ve şifremiz mi tanımlanmıştır acaba yoksa herhangi bir accountu yazsakta oluyormu onu merak ediyorum



    Kullandigin accountun ayni santrale bagli olmasi gerektigini soyluyolardi, bir de ttnetin kendi servis calisanlarina verdigi hesaplar var galiba ama onu calisan biri aciklayabilir ancak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    alicem bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    renegadealien bunu yazdı

    Adil Kullanım Kotası kullanıcı adı ve şifrene göre belirleniyor, 


    DNS'in ne alakası var AKK ile


    kim yazdıysa liseliymiş.


     


    Adil kullanım kotası olmayan bir accountu yazıp denesek olur mu? bu hatta sadece bizim kullanıcıc adı ve şifremiz mi tanımlanmıştır acaba yoksa herhangi bir accountu yazsakta oluyormu onu merak ediyorum



    Kullandigin accountun ayni santrale bagli olmasi gerektigini soyluyolardi, bir de ttnetin kendi servis calisanlarina verdigi hesaplar var galiba ama onu calisan biri aciklayabilir ancak.

    kullanıcı isimleri porta tanımlanır. bu nedenle, sen kullanıcı adı-şifreni bana versen ve ben kendi modemime yazsamda nete çıkamam. çünkü o kullanıcı benim porta tanımlı değil. söylediğin yöntem 2004-5 senelerinde falan işe yarıyodu. hatta scanner programlarla taratıp, bulduğum default şifreli modemlere girip hızı benden yüksek olan k.adı-şifresini kendi modemime yazarak, 128 olan hızımı 2 mbite çıkarırdım :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Kullanıcı bilgilerini şu anda porta tanımlamıyorlar diye biliyorum.

    Çünkü elimde telekomun test accountlarından birisi var, onu modeme yazdığımde benim username'e yansımıyor :) 

    Hani şu anda aktif olarak yapıyorum oradan biliyorum


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    mtu deneyin ama modem arayüzündeki hızınız neyse onu alırsınız ama internete girmek fln yok bide bi tek torrent izn gecerli 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı

    Kullanıcı bilgilerini şu anda porta tanımlamıyorlar diye biliyorum.

    Çünkü elimde telekomun test accountlarından birisi var, onu modeme yazdığımde benim username'e yansımıyor :) 

    Hani şu anda aktif olarak yapıyorum oradan biliyorum

    al işte :|

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    konuda iyice uzadı amk :D işe yaramıyosa silin işte
Toplam Hit: 4955 Toplam Mesaj: 28