Adil Kullanım Kotasını Protesto
-
shift delete'de dolaşırken gördüm
:D
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------shift delete'de dolaşırken gördüm
:D
-----------------------------
şaka gibi ya bizimkilerde hediye olarak 1mbit e düşürüyor :D -
1 mbit internete mahkum bırakıp, çağ dışı uygulama yapani bi sayfayı 10 dakkada açtıran tüm internet firmalarının A.L.. BELA.INI VERSİN..(edit)
-
MMB bunu yazdı:
-----------------------------heryerde paylaşmak lazım bunu. ve aslında ttnetin rütbesi yüksek birinin evine bol miktarda kalem de gönderilebilir. greenpeace onun gibi bişey yapmıştı. adamın evine kaç yüzbin kalem göndermişlerdi.
-----------------------------adamlar toplayıp satar kalemleri :D
ekmeğine yağ sürmek olur :D
-
ben de bunu anlamiyorum.sanki adamlar size sormadan boyle bir sistemi uyguluyorlar.alirken bilmiyormusunuz akk geregi hizinizin dusecegini :S
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
ben de bunu anlamiyorum.sanki adamlar size sormadan boyle bir sistemi uyguluyorlar.alirken bilmiyormusunuz akk geregi hizinizin dusecegini :S
-----------------------------bize sormadan uyguluyorlar.Benim abonelik baya eski ve sözleşmemde akk diye bir şey yok
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
ben de bunu anlamiyorum.sanki adamlar size sormadan boyle bir sistemi uyguluyorlar.alirken bilmiyormusunuz akk geregi hizinizin dusecegini :S
-----------------------------bize sormadan uyuluyorlar bu tarifeler aslında ahlaki değil ama başka çaremizyok almaktan başka zaten şuanda tamamen sınırsız internet diye birşey yok türkiyede btk sağolsun eskiden kota giriyordu bize şimdi adil kullanım hakkı bu adil kullanım hakkı dünyada başka nerde var söylermisin amacıne bunun neyararıvar nedir yani bunun olayı
-
beyler birşey sorucam yurt dışındaki servis sağlıyıcısından internet almak mümkün değilmi örneğin rusyadaki 3gden alamazmıyız biz yada uydudan internet hizmeti veren bir firma yokmu yurtdışında ozaman ttnetin altyapısına mahkum olmazdık
-
tamamen sınırsız var aslında direkt 8mbps limitsiz paketi o da 110 lira gibi birşeydi
-
sokarım bunların akk sine 8 mb dosyayı 7-9 dakikada indiriyo
