folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Adobe Photoshop Cs6 (Yükleme Hatası)



Adobe Photoshop Cs6 (Yükleme Hatası)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    Bu programı daha önce bir kaç kere yükledim fakat böyle bir sorunla hiç karşılaşmamıştım.

    Ne yapılması gerekiyor bilen varsa anlatırsa çok sevinicem :) şimdiden çok tşkler arkadaşlar.

     


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    Deneme sürümü olarak yüklemelisin bence 


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    Piratebay bunu yazdı

    Deneme sürümü olarak yüklemelisin bence 

    deneme sürümü olarak yüklemeye çalışırken alıyorum zaten bu hatayı :/


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    peki yüklerken internet bağlantısını kapatıyomusun ?


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    Piratebay bunu yazdı

    peki yüklerken internet bağlantısını kapatıyomusun ?

    hem açık denedim hem kapalı. kapalıyken direkt olarak bu hatayı veriyor, açıkken de id ile giriş yapma ekranı geliyor, giriş yaparak denedim sonra yine bu hatayı verdi.


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    pekii önceden yüklediğin setup dosyası değilmi çalıştığına eminsin


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    Piratebay bunu yazdı

    pekii önceden yüklediğin setup dosyası değilmi çalıştığına eminsin

    evet eminim, hem kendi pc'me hem abimin laptop'una yükledim. sorunsuz açıldı.

    ama bu programın bulunduğu hard disk'im bazen sorun yapıyor, pc HDD'yi bi görüyor bi görmüyor. acaba sektörel bi sıkıntı falan mı oldu, tekrar mı indirmem gerekli programı?


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    ya o yüzden dolayı hata alıyosun yada kayıt defteri ile ilgili sıkıntı var
    yeniden indirebilirsin denemek için


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    Piratebay bunu yazdı

    ya o yüzden dolayı hata alıyosun yada kayıt defteri ile ilgili sıkıntı var
    yeniden indirebilirsin denemek için

    tekrar indirip deniycem, eğer aynı sıkıntı yine olursa seni yeniden rahatsız ederim. sağol ilgilendiğin için :)


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    önemli değil yardımım dokunursa mutlu olurum :)


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    daha önce deneme kullanıp, süresi bittiyse o yüzden bunu alıyorsundur. 

    crack varsa cracklemeyi dene :)


    ne diyon?
Toplam Hit: 4452 Toplam Mesaj: 15