Adsl De %12 İndirim
-
yaa agalar bu gun bi int. cafenin camında gördüm %12 indiriminizi yaptırdınız mı diye sordum nedir ne değildir. Adam dedi yeni müşterilere indirimler var ya bu da eski müşteriler için sadece tel. no ve imza yeter ben de verdim başvuru yaptım. ama kesin tt bi yerden çıkarır bunu orası kesin de sizin bi bilginiz var mı bu indirim hakkında ???
-
alla alla.. bu telekom yine birşeyler yapıyor!!
-
telekoma münasip olmayan bi tarafım girsin:)
-
ben yine ödeyemedim amq mun faturasını yine kapalı benim net :(
Fak Yu Telekom !
-
HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------ben yine ödeyemedim amq mun faturasını yine kapalı benim net :(
Fak Yu Telekom !
-----------------------------bende ödemedim geçen ayın faturasını çünkü a.q mun telekomu son ödeme tarihi gectikden sonra gönderdi faturayı bende para ayarlayamadım a.q kapanacak
a.q telekom...
-
tenasül organım girsin telekoma:D
-
bu gun daha detaylı anladım sanırım 12 aylık kullanım taahütü verene yapıyolarmış %12 indirimi
yani 12 ay daha kullanacağana dair belge izzalıyosun ben imzaladım şahsen :)
-
%12 deyip dalga geçiyorlar galiba yeni üyelere 14 ml bize gelince 26 ml 4 milyonluk indirimi alsında telekom zorla sinirlendiriyolar adamı :@
-
aga adam seni kazıklamı ş almış kimliği imzayı :D
-
kimse ne yaptıklarını bilmio :D bi tek o mallar bilio :(
-
abi ben zaten tt net e girerken 24 aylık tahhütte bulundum 24 ay çıkmicam diye şimdi bu 12 olayına da girebilirmiyim acaba...
son söz olarak telekoma kafam girsin...
