folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Adsl De %12 İndirim



Adsl De %12 İndirim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    yaa agalar bu gun bi int. cafenin camında gördüm %12 indiriminizi yaptırdınız mı diye sordum nedir ne değildir. Adam dedi yeni müşterilere indirimler var ya bu da eski müşteriler için sadece tel. no ve imza yeter ben de verdim başvuru yaptım. ama kesin tt bi yerden çıkarır bunu orası kesin de sizin bi bilginiz var mı bu indirim hakkında ???

    Ne geçmiş vardır ne gelecek sonsuz bir "şimdi" vardır hiç bitmeyecek.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    alla alla.. bu telekom yine birşeyler yapıyor!!

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    telekoma münasip olmayan bi tarafım girsin:)

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    ben yine ödeyemedim amq mun faturasını yine kapalı benim net :(

    Fak Yu Telekom !

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben yine ödeyemedim amq mun faturasını yine kapalı benim net :(

    Fak Yu Telekom !


    -----------------------------

    bende ödemedim geçen ayın faturasını çünkü a.q mun telekomu son ödeme tarihi gectikden sonra gönderdi faturayı bende para ayarlayamadım a.q kapanacak

     

    a.q telekom... 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kinyas
    kinyas's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    tenasül organım girsin telekoma:D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    bu gun daha detaylı anladım sanırım 12 aylık kullanım taahütü verene yapıyolarmış %12 indirimi

    yani 12 ay daha kullanacağana dair belge izzalıyosun ben imzaladım şahsen :)


    Ne geçmiş vardır ne gelecek sonsuz bir "şimdi" vardır hiç bitmeyecek.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tam1chatlak
    tam1chatlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek

    %12 deyip dalga geçiyorlar galiba yeni üyelere 14 ml bize gelince 26 ml 4 milyonluk indirimi alsında telekom zorla sinirlendiriyolar adamı :@


    imza benim imzam olduğundan bi problem yok
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    roccocan
    roccocan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    aga  adam  seni kazıklamı ş almış kimliği imzayı :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    kimse ne yaptıklarını bilmio :D bi tek o mallar bilio :(

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagdas
    cagdas's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    abi ben zaten tt net e girerken 24 aylık tahhütte bulundum 24 ay çıkmicam diye şimdi bu 12 olayına da girebilirmiyim acaba...

    son söz olarak telekoma kafam girsin...

Toplam Hit: 1684 Toplam Mesaj: 12