ADSL Ethernet Modem
-
Bu konu daha önce açıldımı bilmiorum.Foruma baktım göremedim.Açıldıysa özür dilerim.
Arkadaşlar benim bi adsl modem var.Dandik bi alet.İnternetten Warcraft III Frozen Throne oynuyom dota haritası bilen vardır.Level 10-11 olmadan oyundan düşüom.Yeni modem almayı düşünüorum.Sizce ne marka modem alayım.Oyunlardan düşmemek istiom.
Şimdiden teşekkür ediyorum.
-
En iyi çözüm olarak yakın bir arkadaşın ile bir kaç günlüğüne modemini değiştir eğer onunkinde o tip hatalar olmazsa ondan alırsın eğer ondada öyle bağlantın kopuyorsa bağlantın parazitli falan olabilir.
-
Antikky bunu yazdı:
En iyi çözüm olarak yakın bir arkadaşın ile bir kaç günlüğüne modemini değiştir eğer onunkinde o tip hatalar olmazsa ondan alırsın eğer ondada öyle bağlantın kopuyorsa bağlantın parazitli falan olabilir.
+1 katılıyorum ve ZyXeL tavsiye ederim download felan dehşet bende internetten online oyun oynuyorum cok iyi..Kopma felan hiç yaşanmıyor -
Arkadaşım Inca,Zoom fln war onlar nasıl biliomusunuz?
-
EmotioN bunu yazdı:
Arkadaşım Inca,Zoom fln war onlar nasıl biliomusunuz?
Zoom x4 tavsiye ederim 2 senedir kullanıyorum başıma hiç dert açmadı kusursuz denebilir. -
abi alcaksan zoom filan hepsi yalan sttir et onları 2 gun sonra arıza cıkartıolar.bi tane adam gordum teknik servisten geldi baqtı.hay a.q dedi nedir bu zom marka modemlerden cektigimiz.<<<harbi bole dedi gulmekten oldum zuahahah:D .abi alçaksan sana Linksys,D-Link bu ikisinden birini oneririm
-
COMPUTER KARDEŞİM BANA Bİ TAVSİYEDE BULUNMUŞTU İNCA VE ASUS SOGUTMALI ISINMA SORUNU YOK BİDE SON AYLARDA AİRTWES DİE Bİ MODEM VAR TÜRKİYE KOŞULARINA UYGUN ÜRETİMİ YAPILIYOR BENCE İNCA VE ASUSTAN ŞAŞMA 4 PORT FİYATIDA UYGUN BİŞEY ÖLE PAHALLI DEGİL 80 85 MİLYPON ARASI DEGİŞİYOR
-
abiler ben evde aztech kullanıyorum tas gibi modem super bişe 4 port ozaman netten sparis verdiydim 85 milyona geldydi dsl3100r modeli bi incelemeni tavsiye ederim ama paran varsa asus almalısın..onerilerim asus ve aztech dir tabi sizi bilmem
-
Inca diosunuz yani.Tmm kardeşlerm saolun.Yardımlarınız teşekkür ederim.
-
Baba ben bu ısın ıcındeyım ag baglantıları ADSL modem flm her turlu bılgım var ve ben gunde 5 -6 tane modem kuruyom.Benım tavsıyem ZyXEL marka modemdır.Dunya bırıncılıklerı var modemın ıstersen bı arastır ve gor.Tum sorunlarınız ıcınde beklerım yardımcı olmaya calısırım....
-
piyasada sorunsuz en kaliteli ısınma poblemiyaşamayan şimdiye kadan yüzlerce kurdum sattık sorun olmayan 4 tane modem söylerim
1.İnca İM251------Şahsen kullanıyorum 5-6 ay oldu tık sorun vermedi.
2.Robotic
3.Asus combo
4.Airtries
