ADSL Ethernet Modem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    Bu konu daha önce açıldımı bilmiorum.Foruma baktım göremedim.Açıldıysa özür dilerim.


          Arkadaşlar benim bi adsl modem var.Dandik bi alet.İnternetten Warcraft III Frozen Throne oynuyom dota haritası bilen vardır.Level 10-11 olmadan oyundan düşüom.Yeni modem almayı düşünüorum.Sizce ne marka modem alayım.Oyunlardan düşmemek istiom.


          Şimdiden teşekkür ediyorum.


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    En iyi çözüm olarak yakın bir arkadaşın ile bir kaç günlüğüne modemini değiştir eğer onunkinde o tip hatalar olmazsa ondan alırsın eğer ondada öyle bağlantın kopuyorsa bağlantın parazitli falan olabilir.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Antikky bunu yazdı:


    En iyi çözüm olarak yakın bir arkadaşın ile bir kaç günlüğüne modemini değiştir eğer onunkinde o tip hatalar olmazsa ondan alırsın eğer ondada öyle bağlantın kopuyorsa bağlantın parazitli falan olabilir.


    +1 katılıyorum ve ZyXeL tavsiye ederim download felan dehşet bende internetten online oyun oynuyorum cok iyi..Kopma felan hiç yaşanmıyor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    Arkadaşım Inca,Zoom fln war onlar nasıl biliomusunuz?


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanskaans
    kaans
    kaans's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2003
    Erkek
    EmotioN bunu yazdı:



    Arkadaşım Inca,Zoom fln war onlar nasıl biliomusunuz?




    Zoom x4 tavsiye ederim 2 senedir kullanıyorum başıma hiç dert açmadı kusursuz denebilir.

    Software Developer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    abi alcaksan zoom filan hepsi yalan sttir et onları 2 gun sonra arıza cıkartıolar.bi tane adam gordum teknik servisten geldi baqtı.hay a.q dedi nedir bu zom marka modemlerden cektigimiz.<<<harbi bole dedi gulmekten oldum zuahahah:D .abi alçaksan sana Linksys,D-Link bu ikisinden birini oneririm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    COMPUTER KARDEŞİM BANA Bİ TAVSİYEDE BULUNMUŞTU İNCA VE ASUS SOGUTMALI ISINMA SORUNU YOK BİDE SON AYLARDA AİRTWES DİE Bİ MODEM VAR TÜRKİYE KOŞULARINA UYGUN ÜRETİMİ YAPILIYOR BENCE İNCA VE ASUSTAN ŞAŞMA 4 PORT FİYATIDA UYGUN BİŞEY ÖLE PAHALLI DEGİL 80 85 MİLYPON ARASI DEGİŞİYOR

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    abiler ben evde aztech kullanıyorum tas gibi modem super bişe 4 port ozaman netten sparis verdiydim 85 milyona geldydi  dsl3100r modeli bi incelemeni tavsiye ederim ama paran varsa asus almalısın..onerilerim asus ve aztech dir tabi sizi bilmem

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    Inca diosunuz yani.Tmm kardeşlerm saolun.Yardımlarınız teşekkür ederim.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Baba ben bu ısın ıcındeyım ag baglantıları ADSL modem flm her turlu bılgım var ve ben gunde 5 -6 tane modem kuruyom.Benım tavsıyem ZyXEL marka modemdır.Dunya bırıncılıklerı var modemın ıstersen bı arastır ve gor.Tum sorunlarınız ıcınde beklerım yardımcı olmaya calısırım....

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    piyasada sorunsuz en kaliteli ısınma poblemiyaşamayan şimdiye kadan yüzlerce kurdum sattık sorun olmayan 4 tane modem söylerim


    1.İnca İM251------Şahsen kullanıyorum 5-6 ay oldu tık sorun vermedi.


    2.Robotic


    3.Asus combo


    4.Airtries


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 3219 Toplam Mesaj: 12