Adsl Kota

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaslar msn de kamera acmak vb. gibi şeyler kotayı ne kadar eklior :S ??


    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gladiator
    Gladiator's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    konu yanlıs yerde acılmıs..  fazla etkilemezz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    görüntü iletiminde çok veri aktarılır, onun biraz düşük seviyesi ses için geçerlidir.Her görüntü belli bir saniye aralığında gönderiliyor.adsl hızına bağlı şekilde o gönderim hızı belirleniyor.Mesela saniyede 3 resim gönderiliyorsa hesap et bir resim boyutundan.. Saniyede ortalama 250 kb... daha ayrıntılı görmek için dumeter tarzı programlar kurarak giden-gelen veri trafiğini inceleyebilirsin


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ertan hoca sen normal resim gibi aldın saniyede 250 kb upload eden adsl varmı bizde

    o resimlerin çözünürlüğü boyutu dp si düşük ondan o kadar etemez ama genedew bi 30 felan eder

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    :) ortalama bir değer biçtim.Elbette o kadar olamaz.... Aslında alınan veri tüm bilgisayarlarda aynıdır.sadece kameraların onu işlemesi farklıdır. Bu da kalite demektir aslında. En sağlam sonucu test ederek bulabiliriz

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    2 tarafta kamera ve mikrofon açarsa a4tech bi kamerayla upload+download 30-50 arası oluyo
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    Arkadaslar hergün 2-3 saat kamera ve mikrofon acılsa   creative  kamera  200 mb tutarmı

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    yok hoca o kadar olmaz. 2 saat için tahminen 20-30 mb arası birşey olur

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uefacup
    uefacup's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2007
    Erkek

    ilk mesaj olduğu için herkese selam ilk önce... Bende 98 milyon gelen faturadan sonra msnde cam açmak sesli konuşmak nasıl etkiliyor diye merak ettim ve dumeter kurduğumda kotalı adsl'in baş düşmanın msn de cam açmak olduğunu fark ettim. Burda cam açmaktan kastetiğim sizin kameranızı karşı tarafın açması değil. sizin karşınızdaki insanın kamerasını açmanızdır arkadaşlar. Şimdi hesaplar ile durumu özetleyeyim:

    Msnde sadece sesli görüşme ortalama 8 kb/sec yani saniyede 8 kb. 1 dakika 60*8= 480 kb 1 saatte ise 480*60=28800 kb yani 28.8 mb

    Msnde sadece kamera açma ortalama 18 kb/sec yani saniyede 18 kb 1 dakikada 60*18=1080kb 1 saatte ise 1080*60=64800 kb yani 64.8 mb

    Msnde sesli ve görüntülü konuşma ortalama 26 kb/sec yani saniyede 26 kb 1 dakikada 60*26=1560 kb 1 saatte ise 1560*60=93600 kb yani 93,6 mb

    görüntülü konuşma günde 3 saat yapılırsa 280.8 mb eder o da ayda 30 günden 280,8*30=8424 mb yani 8.424 gb eder...

    yalnız burda adsl hzıı önemlidir. her iki tarafat 1024 lük bir kıza sahip ise bu rakamlar geçerlidir. farklı hızlarda upload hızı değişeceği için kota da düşer.

    olaya 4 gb kota ile günde ne kadar msnde kamera açtırtırım diye sorarsanız hesaplar sonucunda günde hem sesli hem görüntülü görüşmeyi sadece 80 dakika yaparsanız kotanız ancak dolar. fakat herhangi bir sörf olayınız yada foruma girmeniz olmayacak...

    umarım yardımcı olmusumdur... Görüşmek üzere...


    gülmek zordur ama zevklidir güldürmek daha zordur ama daha zevklidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karsinojen
    karsinojen's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    açıklamaların için saol, kafamdaki soru işaretlerinin çoğu çözüldü,

    ama kamerayı sen açmanla onun açması arasında fark var mı yok mu onu anlamadım.


    www.karsinojen.tr.cx
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    birisi uploıad oluyo dieri download oluyoda ondan :P

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
Toplam Hit: 3230 Toplam Mesaj: 15