Adsl Kota, Adil Kullanım
-
HolyOne bunu yazdı
Beyler 8 Mbit netlimitsiz kullanıyorum
Geçen ay TTnet aradı, dediki 16 Gb adil kullanım kotamı aşmışım, Kota aşımı sebebiyle internetim 3 mbite düşebilirmiş. Kotalı üst pakete geçersem benim için daha iyi olacakmış.
Ben de kalsın dedim idare ediyorum hamdolsun fazlasında gözüm yok dedim. Downloada devam ediyorum. yine de çok düşünceliler değil mi, düşünmeleri yeter yani.
Şeyhim arayan genelde ttnet(assistt) değil ttnet'in bayileri. AKN 3mbit'e yükseltildikten sonra saturasyon olmayan noktalarda hız düşümü yapılmamaya başlandı. Hatta kotalı paket kullananların hızı saha dolabı varsa gidebildiği yere kadar yükseliyor.
-
Ben superonline 20 mbps fiber kullanıyorum. 2 ay öncesine kadar ttnet 16 mbps ye kadar kullanıyordum, ama hala söylüyorum, o ttnete kafam girsin.
İlk aradığımda dediler ki, destekliyor, hiçbir sorun yaşamayacaksınız. İnternetiniz çok hızlı olucak felan. Amk dumun adi yalancıları. Birşey indirirken hızım tam sn 1 mb te çıkarken hemen 100 lere felan düşüyordu, youtube dan video izlenmiyordu. Allah belasını versin abi onların.
-
Tengri bunu yazdı
Ben superonline 20 mbps fiber kullanıyorum. 2 ay öncesine kadar ttnet 16 mbps ye kadar kullanıyordum, ama hala söylüyorum, o ttnete kafam girsin.
İlk aradığımda dediler ki, destekliyor, hiçbir sorun yaşamayacaksınız. İnternetiniz çok hızlı olucak felan. Amk dumun adi yalancıları. Birşey indirirken hızım tam sn 1 mb te çıkarken hemen 100 lere felan düşüyordu, youtube dan video izlenmiyordu. Allah belasını versin abi onların.
valla bende ttnet 16 mbit sınırsız paket var. çatır çatır downloading. hız düşümü v.s. yok. AKN yüzünden sadece 1 kez düştü hızım, o ayda ben 100 gbdan fazla dl yapmıştım. normalde 30-60 arası yapıyorum her ay. ortalamam 50 nin üzerinde yani. senin bulunduğun lokasyonla ilgili sıkıntı olmuştur.
-
evet beyler konu hort oldu ama bi sorum olcak akk yi aştım torrentte hızım arada 10dkliğine 1megabaytı yi buluyo sonra hoom 400lere düşüyo. ayrıca hız testi yapınca da 8mbit gösteriyo nedir bunun mantığı. bide şu mtu ayarlarından anlayan varmı bazı yerlerde 30sn de bi kontrol ediyo sistem hemen düşürüyo diyo.
paketim netlimitsiz(8e kadar)

-
