folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Adsl Kullanan Bir Arkadastan İnternet Çekmek İstiyorum



Adsl Kullanan Bir Arkadastan İnternet Çekmek İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Arkadasım benden 5 km uzakta oturuyor kablo cekmemiz imkansız birleşip bir adsl aboneliği açmayı dusunuyoruz interneti arkadasın evınden nasıl kullanırım ? adsl sıfresını ortak kullansak aynı anda ınternete girebilirmiyiz ?girmek için ne yapmak lazım

    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    5 km uzaklığı kanımca görmez  belki ardaki mesafe 100 metreden az olsaydı normal bir kablo ile çekerdin.

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    hat trafosu kullanman gerekir  kablo çekmek için

    ortak şifre kullanımına artık izin verilmiyo olması gerekli

    tam olarak bilmiyorum holydemon a sormak lazım 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ortak sıfre  olsaydı aynı anda kullanabilrimiydik 

    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    ortak şifre adslde mümkün değil diye biliyorum. Neyse bak şimdi benim bildiğim kadarıyla istanbul - ankara arasına bile wireless bağlantı kurulabilir ama bu senin için hem saçma hem de pahalı olacaktır normal bir kullanıcı için en fazla 3 km kablosuz ağ yapılabilir onun access pointi ise şuan 1.700ytl gibi yüksek bi fiyatı war o yüzden o aranızdaki 5 km masraf yapacağına al 29ytlye adsl en iyisi olur. Kablolu kurmayı sakın düşünme çünkü çok saçma olur :)

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Bu konu bir kez daha gündeme gelmişti ve Ertan abi bayağı bir açıklama yapmıştı..

    Biraz araştırırsan forumda bulabilirsin arkadaşım...

    Anlayışın için şimdiden teşekkürler..


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLueShaDow
    BLueShaDow's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    arkdaslar 5 km bahsediyoruz. 5 km kablo ne kadar eder haberin yok galiba senin 1 sene internet parasından daha pahalı geleceğinden eminim :) sen en iyisi sınırlı internet al bak dalagana. bu arada modem kac volt veriyor kabloya :) yani sen yolun yarısına kadar getiremessin :)

    Oynama Babayla Baba Yorgun....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Ben söyleyeyim kablonun metresi 1.5 milyon

    Bu da demek oluyor ki 7500 Lira :)

    Sen en iyisi eve bir net çektir :)

    Diğer türlü hiçbir program ya da hiçbir şey bunu sağlamaz..

    Ancak ağ çekiceksin..


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Creator
    Creator's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kablo ile çekersen bi kere 5km de sinyal oraya gitmeyecek tir bu yüzden sinyal güçlendirici kullanman gerek ama maaliyet çoook yüksek olacaından dolayı wi-fi denesen kocamaan bi anten yapacan (verici) alıcıda sen olacan öçyle kullanabilin fakat oda öküzüncül bi maaliyet olur.. sen eve al daha mantıklı.

    aquila non captat muscas! - d0gma.org
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek

    üzerinde uğraşırım beynimi yedim dersen

    http://www.bnlug.org/images/link_wireless/DSCF1638.jpg

    gibi elle yapılan wifi antenler kullanabilirsin resimdeki 5,26 Km den bağlantıyı paylaşıyor

    üstelik

    http://www.bnlug.org/images/link_wireless/DSCF1676.jpg

    1ms pingle


    gaipten görüntüler
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darknight
    darknight's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    AYNI ŞİFRE ÜZERİNDEN ORTAK ADSL KULLANIMI HENÜZ YOK,İLLA KULLANCAM DİYOSAN AĞ BAĞLANTISI İÇİN O MESAFEDE WİRELESS ANTEN SİSTEMİ KURMALISIN ODA SANA Bİ KAÇ BİNDOLARA MAL OLUR

Toplam Hit: 4549 Toplam Mesaj: 12