ADSL Mi, Uydunet Mi?
-
uydu neti denemek istiyorum aslında iş bulursam aklımın bi köşesinde.. artık wireless soygunu yapmıcam.. 19 liraydı sandımca.. bi denemk lazım..
-
Bizim Buraya KabloTV Altyapısını Bitirdiler.Fiberoptikle bağlanmak Süper Olacak ya :D TTNet Kullanıyoruz 2 Cm kablo var Arkadaş Çekti 75 Metre Pısırsam bozulcak kablo :D
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
hoca benim uydunetim 10 gun sonra baglanacak ... kesinlikle uydunet diyorum 1 cm lik kablo ile nete girmiyosun:) karda yagmurda camurda :D netin kopmaz.. fiberoptik gibi kablo ile nete cikiyosun sonucda .. alt yapin destekliyosa uydunet derim!.
-----------------------------hoca zaten adsl'de'de kopmuyor. internet.
Toplam Hit: 6975 Toplam Mesaj: 14
