ADSL Nereden Alınır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    superonline sınırsız 8mbit 2 yıl boyunca 30tl


    -----------------------------

    bende kullanıyorum bunu


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    bende böyle bir tarife göremedim link verebilirmisiniz..

    Ayrıca bu post' cevap yazmada sıkıntı oldu destekQtahribat.com mesaj yazıyordum tam sorun halloldu tırstımı nedir velhasıl sorun da şöleydi.

    slm 
    sayın yönetici 
    Adsl Nereden Alınır konusuna yazmak istedim, siteye üye adı sifremle girmiş olmama rağmen o konuya tıkladığımda giriş yapmamış konuma getiriyor var bir tuhaflık ama anlamadım diğer konulara girdiğimde sıkıntı olmuyor ... 
    saygılarımla :)
    mürid
    taekwondo

     

     


    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Benden sana nasihat olsun kardeşim...

     

    ADSL kullanma.Eğer ki illa internet diyorsan git internet cafeye bütün web sitelerini indir.Sonra gel kendi evinde local hosting yap.Kendi ağında internetin olsun güncel olmasada tabi...sonça adsl den bağsızzın :D:D:D

     

    Tabikide türknet ben çok çokçokçokçok memnunum.8 mbit hızım var ama gece saat 1-2 gibi 14 mbiti görüyorum,bu hız kısa süreliğinede değil gece sürekli böyle..TTNET teyken böyle bi durumla imkanı yok karşılaşmadım tam aksine 6,5- 7 mbite düşerdim.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    oğlum ben ttnet kullanıyorum öğrenci evinde hazirandan beri kesilme vs olmadı hiç artı olarak 8mbit e kadar ama 12mbit hızında kullandım hep :D bizim adil kota gelmezken 500gb download yapmışken superonline fiber kullanan arkadaşlar 50gb geçince ağlamaya başlardı ama şimdi şu btk sikti attı bizide adil kota gelince mecbur eşeğe değil 3 tekerlekli oyuncak arabaya bindik


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    ttnetden öte köy yok.

    16mbite kadar limitsiz tarifem var ilk aldığımda 1200kb/s ile çekiyodum.

    önce 800kb/s ye düşürdüler. teşekkürlerimi ilettim kendilerine.

    şimdi 110kb/s ile çekiyorum ve sürekli netim kopuyor. sağolsun var olsunlar.

    ha bu arada 90 lira fatura veriyorum ayda.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    Tengri bunu yazdı:
    -----------------------------

    metronet varmış galiba bilen varsa bi açıklasın? 


    -----------------------------

     

    metronet, elektrik tesisatı üzerinden veriyor interneti. her nekadar normal densede, elektriğin adsl sinyalini zayıflattığını biliyorum. elektronikçi arkadaşlarda anlarlarlar. adsl 2+ hızı, 2.2 mhz üzerinde çalışıyor. ve indüktif -kapasitif değerleri yüksek. elektrik akımı bunlar üzerinde etki eder ve sinyalin bozulmasına-zayıflamasına neden olur. bence metronet iş değil.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 3168 Toplam Mesaj: 17