folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Adsl Yi Kablodanmı Yoksa Modemdenmi Paylaştırıyım



Adsl Yi Kablodanmı Yoksa Modemdenmi Paylaştırıyım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------
    :D fedora yüklüyom balantı hazır sınırsız
    -----------------------------

    ikisine de yükle ikisine de :D...

    7 var mı? yoksa gönderem :)

     

    edit: hacı konunun da amkduk birazcık ama kusura bakmazsın artıkın :)


    -----------------------------

    fedoranın içine mıçiyim ben unix yüklücem solariss .... sonla zevke gelcem solarisimle  


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeleriC
    SeleriC's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2007
    Erkek

    zaten tek bir internet bağlantısını 2 modemi router olarak kullanarak dağıtman mümkün olmadığı için

    yapabileceğin ya tek bi modemden 2 ayrı bağlantı almak ya da

    tek bi modemden tek bağlantı alıp ayrı bir ağ kartı aracılığıyla bağlantı aldığın bilgisayardan çapraz dizilimli bir ağ kablosu yardımıyla 

    ikinci bir ağ kurmak. bunlardan 1. si daha kolay anlaşılmasından da anlaşıldığı gibi daha basit ve daha verimli :)

    tabi olay fantasiye dökmekse fazladan birde switch alıp bi bağlantı daha kurabilirsin. 

    eh benim switch e verecek param yoq diosan hub alırsın ama çok kötü olur bağlantın...  

    yani her ihtimalde ikinci modemin bir işe yaramıyor ama olsun onuda internetten sat gitsin belki o parayla switch alırsın :) 


    Eskiden kibirliydim... Artık kusursuzum...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    hız & performans ,st,yorsan git bi çogaltcı al 8çıkışlı 30ytl hem kafan rahat olsun hemde kasma :D

    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hojalar daıttım daıtmasınada şöle yaptım şimdi benim çok çıkışlı desteğği veren modemden usb ile birine ethernetle birine verdim böylemi iyi yoksa hub ile ikisinede ethernettenmi veriyim :D


    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hojalar daıttım daıtmasınada şöle yaptım şimdi benim çok çıkışlı desteğği veren modemden usb ile birine ethernetle birine verdim böylemi iyi yoksa hub ile ikisinede ethernettenmi veriyim :D


    -----------------------------

    böyle iyi yapmışsın ;)


    ///______________
Toplam Hit: 3650 Toplam Mesaj: 16