Adsl Yi Kablodanmı Yoksa Modemdenmi Paylaştırıyım
-
cnr437 bunu yazdı:
-----------------------------yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
:D fedora yüklüyom balantı hazır sınırsız
-----------------------------ikisine de yükle ikisine de :D...
7 var mı? yoksa gönderem :)
edit: hacı konunun da amkduk birazcık ama kusura bakmazsın artıkın :)
-----------------------------fedoranın içine mıçiyim ben unix yüklücem solariss .... sonla zevke gelcem solarisimle
-
zaten tek bir internet bağlantısını 2 modemi router olarak kullanarak dağıtman mümkün olmadığı için
yapabileceğin ya tek bi modemden 2 ayrı bağlantı almak ya da
tek bi modemden tek bağlantı alıp ayrı bir ağ kartı aracılığıyla bağlantı aldığın bilgisayardan çapraz dizilimli bir ağ kablosu yardımıyla
ikinci bir ağ kurmak. bunlardan 1. si daha kolay anlaşılmasından da anlaşıldığı gibi daha basit ve daha verimli :)
tabi olay fantasiye dökmekse fazladan birde switch alıp bi bağlantı daha kurabilirsin.
eh benim switch e verecek param yoq diosan hub alırsın ama çok kötü olur bağlantın...
yani her ihtimalde ikinci modemin bir işe yaramıyor ama olsun onuda internetten sat gitsin belki o parayla switch alırsın :)
-
hız & performans ,st,yorsan git bi çogaltcı al 8çıkışlı 30ytl hem kafan rahat olsun hemde kasma :D
-
hojalar daıttım daıtmasınada şöle yaptım şimdi benim çok çıkışlı desteğği veren modemden usb ile birine ethernetle birine verdim böylemi iyi yoksa hub ile ikisinede ethernettenmi veriyim :D
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------hojalar daıttım daıtmasınada şöle yaptım şimdi benim çok çıkışlı desteğği veren modemden usb ile birine ethernetle birine verdim böylemi iyi yoksa hub ile ikisinede ethernettenmi veriyim :D
-----------------------------böyle iyi yapmışsın ;)
