Aduket Tarikatı
-
Ibıza 2012 hıtt voluemeeee %100000000000000000
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
geyik videolarını geyik bölümüne açın olmaz mı?
bi akıllı sen misin derler adama :S
-----------------------------uygun değilse taşırlar , sen mod musun derler cevap olarak o adama
ayrıca geyik konularıda açılabiliyor örnekteki gibi
http://www.tahribat.com/Forum-Karnima-Agrilar-Girdi-Sizde-Azcik-Gulun-142525/
-----------------------------sanki verdiğin örneği holyone açmış amk
-----------------------------3 sayfa gitmiş mal mal konuşma uygun olmasa silinir değil mi o zamana kadar ? kuralları sen mi belirliyorsun yönetimmi
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
geyik videolarını geyik bölümüne açın olmaz mı?
bi akıllı sen misin derler adama :S
-----------------------------uygun değilse taşırlar , sen mod musun derler cevap olarak o adama
ayrıca geyik konularıda açılabiliyor örnekteki gibi
http://www.tahribat.com/Forum-Karnima-Agrilar-Girdi-Sizde-Azcik-Gulun-142525/
-----------------------------sanki verdiğin örneği holyone açmış amk
-----------------------------3 sayfa gitmiş mal mal konuşma uygun olmasa silinir değil mi o zamana kadar ? kuralları sen mi belirliyorsun yönetimmi
-----------------------------pro haklı adamım. boşuna atarlanma..
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
geyik videolarını geyik bölümüne açın olmaz mı?
bi akıllı sen misin derler adama :S
-----------------------------uygun değilse taşırlar , sen mod musun derler cevap olarak o adama
ayrıca geyik konularıda açılabiliyor örnekteki gibi
http://www.tahribat.com/Forum-Karnima-Agrilar-Girdi-Sizde-Azcik-Gulun-142525/
-----------------------------sanki verdiğin örneği holyone açmış amk
-----------------------------3 sayfa gitmiş mal mal konuşma uygun olmasa silinir değil mi o zamana kadar ? kuralları sen mi belirliyorsun yönetimmi
-----------------------------pro haklı adamım. boşuna atarlanma..
-----------------------------hoca neyi haklı o zaman silinir tüm geyikle ilgili videolar bizde açmayız ?
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
Onların inancıyla alay etmek sizemi düştü :(
-----------------------------inanç we sapkınlık ayrı şeylerdir hocam
-----------------------------Kime göre neye göre? mini etekliyi dövmeye benzemiş.
-
o kadar konu silinir mi adamım. saçmalama. kişiselleştirmeyin olayı
-
sözde cezb veriyolar :D:D:D
aduket tarikatı.. ismine koptum :D:D:D
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
geyik videolarını geyik bölümüne açın olmaz mı?
bi akıllı sen misin derler adama :S
-----------------------------uygun değilse taşırlar , sen mod musun derler cevap olarak o adama
ayrıca geyik konularıda açılabiliyor örnekteki gibi
http://www.tahribat.com/Forum-Karnima-Agrilar-Girdi-Sizde-Azcik-Gulun-142525/
-----------------------------sanki verdiğin örneği holyone açmış amk
-----------------------------3 sayfa gitmiş mal mal konuşma uygun olmasa silinir değil mi o zamana kadar ? kuralları sen mi belirliyorsun yönetimmi
-----------------------------"bi akıllı sen misin derler adama" cümlem muhabbet amaçlıydı. üstüne gelmek istemedim. haklı olarak yanlış anladığını sanıyorum özür dilerim.
bununla birlikte geyük konularının video resim bölümüne açılması sürekli tekrarlanan bi yanlış. mesela aşk konularının derin konulara açılması da bu yanlışlardan. bilerek yapılan bu hareket, konunun anasayfada çıkıp daha fazla hit alması için. ancak yanlış bi hareket.
-
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
Onların inancıyla alay etmek sizemi düştü :(
-----------------------------inanç we sapkınlık ayrı şeylerdir hocam
-----------------------------Kime göre neye göre? mini etekliyi dövmeye benzemiş.
-----------------------------ikisini bir alamazsınki mini etek giyen birisi kendi özgür tercihini kullanır ama inançlarda hiçbi dinde sapkın yapı bulunmaz insanların inançlarıyla oynamak ile giyimi nası aynı kulwara aldın merak ediorum
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
o kadar konu silinir mi adamım. saçmalama. kişiselleştirmeyin olayı
-----------------------------yahu ne kişiselleştirmesi ?en son gördüğüm konu bu mesela
Tarafından
23 Temmuz 2011 (Cumartesi) 21:25yıllar önce açılmış bir konu değil , yasaksa kurallarda geyik içerikli videolarıda açmayın yazılır kimse bundan sonra açmaz ee bi tek mi ben açmıyorum ?
