

Advanced File Joiner V1.0 ( Trojans , Keyloggers %100 FUD )
-
http://www.virustotal.com/tr/analisis/531fbc5f1f524539db46b032c919cd96
7 antivirüs tanıyo
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------http://www.virustotal.com/tr/analisis/531fbc5f1f524539db46b032c919cd96
7 antivirüs tanıyo
-----------------------------Bravooooo :) VT'de taratmıssın tebrikler :)
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------http://www.virustotal.com/tr/analisis/531fbc5f1f524539db46b032c919cd96
7 antivirüs tanıyo
-----------------------------Bravooooo :) VT'de taratmıssın tebrikler :)
-----------------------------
Çok zekisin dimi sen baris_ekin ?
42 antivirüs varken niye 20 tanesinden taratıoz biz novirusthanks'den ?
Hey Allahım ya herkes bas bas bağrıyo VirusTotal'de taratmayın diye.
Çömezliğinin hakkını veriyorsun , te$ekkurler.
dip not : sen vt'de tarattın diye kızmıyorum , public program herkes istediğini yapar vt'de taratip 7 tanesi tanıyor demene kızıyorum :)
-
Kızma abisi :)
-
Bakın herhangi bir keylogger yada RAT programıyla ( biodox , painrat , vatos ajan , turkojan vs. ) server oluşturuyorsunuz , olu$turdugunuz serverı bu programla cryptliyosunuz.
-
bu porgram wmware vb. programlarda çalışıyormu acaba ?
edit : helal olsun baris_ekin valla biz arasak bulamayız :W wirüsleri
-
MaQneToR bunu yazdı:
-----------------------------bu porgram wmware vb. programlarda çalışıyormu acaba ?
edit : helal olsun baris_ekin valla biz arasak bulamayız :W wirüsleri
-----------------------------
Evet neden calı$masınki hocam ?
-
yav bende öyle biliyorum da geçen sen bir keylog yolladın tbt ye bende işte wmware da felan deneyim demiştim anti wmware olduğundan client çalışmaz felan demiştin sen ama kime sorduysam yanlış söylemiştir dedi senin hakkında ben yanlış anladım herhalde sen server'ı kastedmiştin orada herhalde :)
-
Öyle birşey dediğimi hatırlamıyorum hocam ama ona benzer bi$i dediysemde senin dediğin gibidir :)
-
web tasarımı yavaş yavaş sıkmaya başladı hayatıma yeni bir adrenalin istemeye başladım :) yeni birkaç web site projem var o projeler bittikten sonra c++ vb. programlama dillerine geçmeyi düşünüyorum büyük bir iht. ben keylog felan yaparım :)