folder Tahribat.com Forumları
linefolder Webmaster ve Yazılım Geliştiriciler
linefolder @Advancedcms.Org Dağıtıyorum [6 Gb-Kısıtlı Sayıda]



@Advancedcms.Org Dağıtıyorum [6 Gb-Kısıtlı Sayıda]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    maresca@advancedcms.org

     bende alayım bi dene :)


    Gel bili bili gates
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek

    bende alam hoca çok makbule geçer şimdiden saol 

    kaptan@advancedcms.org


    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Açılmıştır;

    http://mail.google.com/a/advancedcms.org

    Şifre: 123123 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Açılmıştır;

    http://mail.google.com/a/advancedcms.org

    Şifre: 123123 


    -----------------------------
    saolasın hoca nasıl yapıon adres işini

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErPecker
    ErPecker's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2008
    Erkek
    keskinkilic@advancedcms.org  yaparsan cok memnnu olrm hacı mürido

    ben bi aygır sen bi taysın..Bırakın uLan ses yankılansın . fİqeR Ki Ase ME---------alayına FCUK OFFF------------
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    azrail_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    advancedcms.org uzantılı mailim olsa ne olur olmasa ne olur nie bukadar kasıyosunuz anlamış deilim msj abuk sabuk idare ediniz..:D
    -----------------------------

    Dimi yani nedir bende çözemedim neden kastıklarını :\ ..Beyler nedir derdiniz ..pardon; olayınız :s ..nedir yani ?


    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    buremba@advancedcms.org alırsam iyi olur hocam...

    . . .. . ... .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    cagatayhan@advancedcms.org

     

    saolasin simdiden.. 


    efe: yiğit kime derler? kızanlar: sözünde durup, efesiyle ölene. efe: korkak kime derler? kızanlar: sözünden dönen, aman dileyene. efe: insan dünyaya niçin gelir? kızanlar: ölmek için!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek
    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------

    azrail_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    advancedcms.org uzantılı mailim olsa ne olur olmasa ne olur nie bukadar kasıyosunuz anlamış deilim msj abuk sabuk idare ediniz..:D
    -----------------------------

    Dimi yani nedir bende çözemedim neden kastıklarını :\ ..Beyler nedir derdiniz ..pardon; olayınız :s ..nedir yani ?


    -----------------------------
    :)) katılmamak elde degil mesela kısa (a.com,1.com..vs) yada jenerik olsa (mavi.com,beyaz.com,bilgisayar.com..vs)tamam ama bunun okadar güzel bir özelligi yok?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------

    azrail_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    advancedcms.org uzantılı mailim olsa ne olur olmasa ne olur nie bukadar kasıyosunuz anlamış deilim msj abuk sabuk idare ediniz..:D
    -----------------------------

    Dimi yani nedir bende çözemedim neden kastıklarını :\ ..Beyler nedir derdiniz ..pardon; olayınız :s ..nedir yani ?


    -----------------------------
    bi dert yok maksat yeşillik olsun :/

    http://www.emsbilgisayar.com.tr
Toplam Hit: 5992 Toplam Mesaj: 63