Adwords'le Google'da 150 TL
-
mail geldi ben kullanmayacam isteyen herhangi bir müride hedyem olsun ama gerçekten lazım olan birine gitse daha iyi olur
saygılar
-
alabilirim
Edit: ilk defa ilk mesaja yetiştim :D -
banada geldi bende verebilirim 150TL'lik :)
-
2. kupon benimmmm :D
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------alabilirim
Edit: ilk defa ilk mesaja yetiştim :D
-----------------------------pm ye bak hacı
-
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------2. kupon benimmmm :D
-----------------------------mail adresini PM at maili yönlendireyim :)
-
kaldiysa bende isterim :)
-
varsa bende alayım. Bu aralar lazım. Bi bana gelmemiş =)
-
olsa verirdim :) yakında bir daha gelir hem zaten daha Zarf'la gelenler vardı hepsini çöpe attım bilseydim dağıtırdım :)
-
bende de var, benden sonra ilk msj atana pm ile veririm.
-
catlax bunu yazdı:
-----------------------------bende de var, benden sonra ilk msj atana pm ile veririm.
-----------------------------ahsdfahfsa ilk mesaj yakalamak baya zevk oluomuş benden sonrakine gitsin :D
bu arada teşekkürler x files
