Ağ Bağlantılarda Hata ( Yardım )
-

format Attım Ag Baglantılarima girerken baktım 2 tane baglantı gordum silemiyorum + devre dışı bırakamıyorum ne yapmam lazım yardımcı olursaniz Sevinirim.
-
-
çek etherneti bakalım ne olcak
-
aygıt yöneticisne giriyosun ordan ağ bağlantyılarından tv yazanı kaldırıyosun
-
hocam diğerine basabiliyormusun
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
çek etherneti bakalım ne olcak
-----------------------------cektim TAKtım bisi olmadı + interneti USB almıyorum Ethernet ten alıyorum
bortecine357 aygıt yoneticisinde ag Baglaştırıcıda SAdece Ethernet gorunuyor TV yok ..
-
ozaman güvenlik duvarını kaldır öyle devre dışı bırakmayı dene yani kaldırmayı birde aygıt yöneticisinde ağ bağdaştırıcılarından başka bir yere bak bakalım belki oraya eklemiştir
-
bunun açık yada kapalı olması bisiyi deiştirirmi ?? zararı faydası varmı ?
-
Hocam tv kartını gormus Aygıt yonetıcısınden Eğer kartlar arasında varsa.. kaldırabılırsn,yapamazsan soyle yapam nan :) zararı yok onu soyleyımde :)
-
caves bunu yazdı:
-----------------------------
bunun açık yada kapalı olması bisiyi deiştirirmi ?? zararı faydası varmı ?
-----------------------------o bi işe yaramıyor kaldırabilirsin
-
bortecine357 bunu yazdı:
-----------------------------
ozaman güvenlik duvarını kaldır öyle devre dışı bırakmayı dene yani kaldırmayı birde aygıt yöneticisinde ağ bağdaştırıcılarından başka bir yere bak bakalım belki oraya eklemiştir
-----------------------------
SAol 3 tane oldu :)
