Ağ Kablosu Takılı Değil Problemi
-
1 haftadır var bu problem
yeni jack ta çaktım anakart yüklemesi de yaptım.
yinede olmadı sürekli bi giriyor bi bağlantı gidiyor.
yalnız aygıt yöneticisindeki şu ünlem olan paket zamanlayıcısı mini bağlantı noktası #2 sürücüsünü bi yuklyemedim yardımcı olursanız savinirim.


-
ethernet onboard.
bağlantı 16 port switchten geliyor. dediğim gibi internete girebiliyorum bazı zamnalr bu demektir ki kabloda veya jaklarda bi problem yok..
-
Peki başka bir tane ethernet kartı denedin mi yada driverı kaldırıp tekrar yüklemeyi.
-
hocam ünlem işareti olanı şöyle yükle onu sağ tıkla özellikler den ayrıntılar orada aygt kimliği var kopyala ctrl+v :) sonra devid.info\tr den yapıştır ve indir .
-
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
Peki başka bir tane ethernet kartı denedin mi yada driverı kaldırıp tekrar yüklemeyi.
-----------------------------yarın ilk işim yeni bi ethernet kartı olacak hocam zaten.
ama yinede sanmıyorum deneyince yazarım.
-
neden hiç modemden olabileceğini düşünmüyosun?
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ünlem işareti olanı şöyle yükle onu sağ tıkla özellikler den ayrıntılar orada aygt kimliği var kopyala ctrl+v :) sonra devid.info\tr den yapıştır ve indir .
-----------------------------onu yapalı çok oldu bulamadı olmadı
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
neden hiç modemden olabileceğini düşünmüyosun?
-----------------------------diğer insanlar rahatlıkla girebiliyor.
-
gir anakart üreticinin sitesine. eski bi driver yükle öyle dene. yine olmadı bios update ve güncel bi driver ikilisiyle dene
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
gir anakart üreticinin sitesine. eski bi driver yükle öyle dene. yine olmadı bios update ve güncel bi driver ikilisiyle dene
-----------------------------ethernet kartını alayım deniyim.
bide senin dediğini yapayım kardeş.
-
%90 ethernet kartından çıkacak zaten :) onboard eth. ler yapıyo genellikle bunu.
