Ağdaki İnternet Kullanımı [ Yardım ]
-
easy4me bunu yazdı:
-----------------------------
Valla baya baktım ama bulamadım. Tek lazım olan ağa bağlı olan kim ne kadar interneti sömürüyor onu görmek o kadar ?
-----------------------------cafe sahibi misin ? :D bende boyle bi program ariyordum ama konusunu acmamistim tahribat'a :)
umarim vardir o tarz birsey...konuyu takipteyim :)
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
easy4me bunu yazdı:
-----------------------------
Valla baya baktım ama bulamadım. Tek lazım olan ağa bağlı olan kim ne kadar interneti sömürüyor onu görmek o kadar ?
-----------------------------cafe sahibi misin ? :D bende boyle bi program ariyordum ama konusunu acmamistim tahribat'a :)
umarim vardir o tarz birsey...konuyu takipteyim :)
-----------------------------hocam cafe programlarında client`in neleri açtığını ve browser titlesi görünüyor ordan anlaya bilirsin pornocuyu.
Bir yoluda var orda İSA Server.İsa serverde göre bilirsin.
-
@cuneyd
Sayılır hocam. Cafe gibi bir yere sahibim diyelim :)
@x-files
Hocam iyide modem AirTies yahu.
@NighT_JudGe
Hocam baktım rapora fln. Hatta modem arayüzünde erişebildiğim heryere baktım defalarca ama yok üstad öyle bişey. Yanlış anlamayın modeme gelen internet hızını vs. merak etmiyorum. O an ağda bulunanların interneti ne kadar kullandığı önemli benim için. Kullanıcı Adı - IP'si - İnternet'i Kullanım Oranı yada Hızı mümkünse Kbps cinsinden. bu şekil bişi lazım bana
-
Upupupup
-
Up. Down. Left. Right
-
easy4me bunu yazdı:
-----------------------------
Valla baya baktım ama bulamadım. Tek lazım olan ağa bağlı olan kim ne kadar interneti sömürüyor onu görmek o kadar ?
-----------------------------
sal gitsin müdür niye kasıyon bilgisayarın mac adresini ögrenirsin ama oda isim vermez sana -
Yok heralde böyle bişi :D
