Age Of Empires 1
-
Beyler bir age of turnuvası düzenleyelim isteyenler adlarını yazdırsın ne dersiniz.
-
beyler olursa ben varim.
-
Tamam beyler sınır zaten 8.Bundan fazla olursa turvunaya girer zaten iş artık..Ama 8 kişi netten oynayabilirz bir defada..56K sı olan oyunu biliyorum bile demesin multiplayerden bahsediyoruz :))
-
Beyler sınır 8 kişi fakat gruplar halinde her akşam elemeli birşey düşünüyorum.Mesela ilk akşam iki 8 li grup sonraki akşam ilk 4 den oluşacak 8 li grup sonra 4 kişi arasında iki kişi arasında ve şampiyon olmak üzere bir turnuva :)
-
Olm Firex o kadar Age of oynayan var mıdır ki :)) 8 kişiyi bulsak dua ederim walla :) Beyler mümkünse Mikrofonda temin edin ciddi bir turnuva olsun.Ortakla konuşup taktik yapmak gibisi yok oyun esnasında..
-
Valla hoca bakacağız duruma göre :) Ama yinede oynayacaklar var gibi gözüküyor.Yarın ben bir konu açayım bununla ilgili hamachi üstünden oynayalım.
-
valla gece 1:30dan 6:00a kadar olursa bende varim.
:) -
olamaz 8 kişi fln:)(evde lag dan söverim artık)
2vs2 neyinize yetmior hem bulamassınız okadar kişi aynanda oyuzden turnuva fln boşverin toplasın gıpraşın kendi aramızda oynayalım
256sınırsızımla gelirim yalnız baştan söliim ben kurmam:)
birtek hamachiden oynayabilirz saten bazen dierleri görmüor hostu sorun oluyor -
Hamachi kullanmıyoruz biz arkadaşlarla oynarken İP üzerinden oynuyoruz..Startı ben verdiğim için İP adreimi veriyorum onlarda bağlanıyor bu şekil ayarlıyoruz..her türlü ayarlarız..Turnuvadan öte güzel oyun olsun amaç..Hadi beyler göreyim sizi toplanalım söyle güzel oyun olsun..
Toplam Hit: 2866 Toplam Mesaj: 20
