Age Of Empires 1

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Beyler bir age of turnuvası düzenleyelim isteyenler adlarını yazdırsın ne dersiniz.

    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEdD_bOyY
    rEdD_bOyY's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    beyler olursa ben varim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Tamam beyler sınır zaten 8.Bundan fazla olursa turvunaya girer zaten iş artık..Ama 8 kişi netten oynayabilirz bir defada..56K sı olan oyunu biliyorum bile demesin multiplayerden bahsediyoruz :))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Beyler sınır 8 kişi fakat gruplar halinde her akşam elemeli birşey düşünüyorum.Mesela ilk akşam iki 8 li grup sonraki akşam ilk 4 den oluşacak 8 li grup sonra 4 kişi arasında iki kişi arasında ve şampiyon olmak üzere bir turnuva :)

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Olm Firex o kadar Age of oynayan var mıdır ki :)) 8 kişiyi bulsak dua ederim walla :) Beyler mümkünse Mikrofonda temin edin ciddi bir turnuva olsun.Ortakla konuşup taktik yapmak gibisi yok oyun esnasında..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Valla hoca bakacağız duruma göre :) Ama yinede oynayacaklar var gibi gözüküyor.Yarın ben bir konu açayım bununla ilgili hamachi üstünden oynayalım.

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ofsahin
    ofsahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2002
    Erkek
    valla gece 1:30dan 6:00a kadar olursa bende varim.
    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    olamaz 8 kişi fln:)(evde lag dan söverim artık)
    2vs2 neyinize yetmior hem bulamassınız okadar kişi aynanda oyuzden turnuva fln boşverin toplasın gıpraşın kendi aramızda oynayalım
    256sınırsızımla gelirim yalnız baştan söliim ben kurmam:)
    birtek hamachiden oynayabilirz saten bazen dierleri görmüor hostu sorun oluyor
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Hamachi kullanmıyoruz biz arkadaşlarla oynarken İP üzerinden oynuyoruz..Startı ben verdiğim için İP adreimi veriyorum onlarda bağlanıyor bu şekil ayarlıyoruz..her türlü ayarlarız..Turnuvadan öte güzel oyun olsun amaç..Hadi beyler göreyim sizi toplanalım söyle güzel oyun olsun..
Toplam Hit: 2866 Toplam Mesaj: 20