Aha Deprem Oldu :D
-
yawf bu sıralar bizim burdada paso deprem oluyor. geçen perşembe merkez üstü Sancak olan 4.8 şiddetinde oldu biz merkezde baya sarsıldık, çocuklar okulda bi bağrışma içinde, ağlamalar felan Allahtan kimseye bişey olmadı. Şansa birgün öncesinde sivil savunma haftası diye tatbikat yapmıştık biraz tedbirli yakalandık.. Ama bu sabah saat 1:24 te yatağımda mışıl mışıl uyurken, tıpkı beşikte sallanır gibi sallandım. Hemen baktım nete yine Sancak ve bukez 4.7 şiddetinde. Tamam hayırda şerde Allahtan ama insanın içi bir hoş oluyor tedirginlik kasıp kavuruyor. sonumuz hayrola.....
Toplam Hit: 2949 Toplam Mesaj: 22
