folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aha Deprem Oldu :D



Aha Deprem Oldu :D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    miRkuT
    miRkuT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yawf bu sıralar bizim burdada paso deprem oluyor. geçen perşembe merkez üstü Sancak olan 4.8 şiddetinde oldu biz merkezde baya sarsıldık, çocuklar okulda bi bağrışma içinde, ağlamalar felan Allahtan kimseye bişey olmadı. Şansa birgün öncesinde sivil savunma haftası diye tatbikat yapmıştık biraz tedbirli yakalandık.. Ama bu sabah saat 1:24 te yatağımda mışıl mışıl uyurken, tıpkı beşikte sallanır gibi sallandım. Hemen baktım nete yine Sancak ve bukez 4.7 şiddetinde. Tamam hayırda şerde Allahtan ama insanın içi bir hoş oluyor tedirginlik kasıp kavuruyor. sonumuz hayrola.....

    Bildiği kadarıyla adalet eden, bilmediği kadarıyla zulmeder...!
Toplam Hit: 2949 Toplam Mesaj: 22