Aha Size Bir Yaratık Daha !
-
Yarı insan yarı keçi mi?
Fotoğraftaki ne olduğu anlaşılamayan canlı Afrika ülkelerinden Zimbabve'de doğdu. Uzmanların konuyla ilgili raporları ve fotoğraflar Afrika'da yayımlanan gazetelerde yer aldı.
http://haber.milliyet.com.tr/msnDefault.asp?url=http%3a%2f%2fwww.milliyet.com.tr%2fDunya%2fSonDakika.aspx%3faType%3dmsnSonDakika%26KategoriID%3d19%26ArticleID%3d1143632%26Date%3d28.09.2009%26reftype%3d2
-
xz bunu yazdı:
-----------------------------
kıyamet alameti, başımıza taş yağacak ...
-----------------------------:)
direk olarak uzaylı muamelesi yerine değişen doğa şartları bozulan denge küresel ısınma sonucu olarak ele alınmalı bence
-
kedidir kedi...
-
vay abazalar vay.
-
Bir uzaylı daha :|
İstila başladı mı ne :| :D
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
vay abazalar vay.
-----------------------------
harbi :DD ne adamlar -
en basit canlının bile bisürü genetik kodu var. ki insan ve hayvanlar basit canlılardan değiller, hatta en karmaşıkları..
genetik kodlardan biri bile değişse, başka bir yaratık ortaya çıkıyor.
-
eeeee insanla!!! keci birleşirse boyle bır seyin dogmasi gayet normal..
-
yeni bir çağ başlıyor :W çiftleşme çağı :W çiftleşerek yeni çağlara tanık olma fırsatını yakalayabilirsiniz :W zaaaa
-
doomsdaymachines bunu yazdı:
-----------------------------
eeeee insanla!!! keci birleşirse boyle bır seyin dogmasi gayet normal..
-----------------------------:|
-
Keçiden çok turpa benziyo
