Ahşap Pc Kasası Olurmu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    to_play bunu yazdı:
    -----------------------------
    bende msf falan düşünüyodum bu rada neden yandan sogutamıyoz ki yana da fan takarız hatta ben mini buzdolabını söküp sogutucu olarak kullanılabilir diye düşünüyom
    -----------------------------

    Çok zor abi.

     

     

     İskarpila falan kullanarak delik açmak.

    Oval iskarpila alırsan yapabilirsin,

    Estetik de olur.

     

    Matkapla yapsan da çirkin durur.

    Zaten anakart delikleri falan için ister istemez iç tarafta metal kullancan

    Yoksa nasıl bulcaksın abi uygun vidayı falan.

    Bir de sağlam levha lazım onun için.

    Zor yani. Kasanın iç kısmı kalsın dışını ahşap kapla diye düşündüm ben.

     

    MSF kalitesiz durur abi. 

    Oldu olacak sunta kullan :P 


    -----------------------------

     

    haci ne alaka be :S

    onların makinası var ne matkabı yan tarafa rahatça istediğimiz çapta delik veya çukur açabiliriz :D

     

    şahsen ben kendim marangoz dükkanında suntaa vs. gibi tahtalara delik açmış biriyim


    o iş çok kolay tek sorun ısı anakarttaki ısı direk olarak ahşaba işleyecek ve çok ısı problemi yaşayacaksın

    hatta yapacağın şey işlevsel olacak şimdi mesela sunta farzet enden delikler açarsın içinden ısıyı dengeleyecek şekilde bakır boru geçirirasin bu şekilde suntanın veya malzemenin ısınma sorunu hallolur aynı şekilde hem fan hemde su soğutması kullanırsan baba bir alet olur hemde doğal olur..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    to_play
    to_play's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2007
    Erkek
    ahşap işi çok ısınacağa benziyor sogutması zor olur ne kullansak acaba metallerle uğraşmayıda pek sevmem ama

    bir gece ansızın 81 düzce 82 musul 83 kerkük
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabir22
    muhabir22's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    http://img244.imageshack.us/img244/5822/29pp13qjjs9.jpg

    adamlar nasıl yapacağını da anlatmış max 5 dakikanı da almaz :))

    ısınma derdi de yok üfür üfür vallahi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    ahşap kasa da ısı sorunu olabilir.Metal kasalar ısıyı daha çabuk ilettiği için...

    NEDEN? (soru olarak)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Böyle bişi yap hocam orjinal olur.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
Toplam Hit: 4029 Toplam Mesaj: 16