Ahşap Pc Kasası Olurmu?
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------to_play bunu yazdı:
-----------------------------
bende msf falan düşünüyodum bu rada neden yandan sogutamıyoz ki yana da fan takarız hatta ben mini buzdolabını söküp sogutucu olarak kullanılabilir diye düşünüyom
-----------------------------Çok zor abi.
İskarpila falan kullanarak delik açmak.
Oval iskarpila alırsan yapabilirsin,
Estetik de olur.
Matkapla yapsan da çirkin durur.
Zaten anakart delikleri falan için ister istemez iç tarafta metal kullancan
Yoksa nasıl bulcaksın abi uygun vidayı falan.
Bir de sağlam levha lazım onun için.
Zor yani. Kasanın iç kısmı kalsın dışını ahşap kapla diye düşündüm ben.
MSF kalitesiz durur abi.
Oldu olacak sunta kullan :P
-----------------------------haci ne alaka be :S
onların makinası var ne matkabı yan tarafa rahatça istediğimiz çapta delik veya çukur açabiliriz :D
şahsen ben kendim marangoz dükkanında suntaa vs. gibi tahtalara delik açmış biriyim
o iş çok kolay tek sorun ısı anakarttaki ısı direk olarak ahşaba işleyecek ve çok ısı problemi yaşayacaksın
hatta yapacağın şey işlevsel olacak şimdi mesela sunta farzet enden delikler açarsın içinden ısıyı dengeleyecek şekilde bakır boru geçirirasin bu şekilde suntanın veya malzemenin ısınma sorunu hallolur aynı şekilde hem fan hemde su soğutması kullanırsan baba bir alet olur hemde doğal olur.. -
ahşap işi çok ısınacağa benziyor sogutması zor olur ne kullansak acaba metallerle uğraşmayıda pek sevmem ama
-
http://img244.imageshack.us/img244/5822/29pp13qjjs9.jpg
adamlar nasıl yapacağını da anlatmış max 5 dakikanı da almaz :))
ısınma derdi de yok üfür üfür vallahi
-
ahşap kasa da ısı sorunu olabilir.Metal kasalar ısıyı daha çabuk ilettiği için...
-
Böyle bişi yap hocam orjinal olur.





