folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Aion Online - Sonunda Buldum.



Aion Online - Sonunda Buldum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    ultrAsker bunu yazdı

    seni çeken noktası nedir bi müridin de sorduğu gibi. aynı bokun laciverti olmasın

    ikimizi sallamamış hocam :D


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek
    d3lete bunu yazdı

    Oynadığınız oyunun şirketi de çok önemli.

     

    gameforge gördün mü kaç

    Güzel tespit. Bir de aylık ücret ile başlayıp götleri tutuşunca f2p'e çeviren oyunlardan kaçmak lazım diye de eklemek lazım buna.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Aion ilk çıktığı zaman büyük beklentiler vardı, bunları pek karşılayamasa da bana göre hiçbir zaman ortalamanın altında bir oyun olmadı.

    Biraz daha oyunculardan destek alsaydı daha farklı bir seviyede olabilirdi aion. Ama öyle kenara atılacak bir oyun değil zaten uzun sürede p2p olarak oynandı. Daha sonra ekipden ayrılanların Tera online'yı yapmaya başlamaları filan derken f2p geçmeye mahkum edildiler. Tera oynarsanız aiondan esintiler göreceksiniz ki görev iconlarından tutun sesler filan bile aynı gibi.

    Demek istediğim, öyle p2p çıkıpda beceremeyip f2p olmadı bu oyunlar. Daha önce oynamamış olanlara aion ve tera'yı kesinlikle tavsiye ederim. Aion'un atmosfer ve hikayesi daha iyi olasada tera'nın non target combat sistemi de oldukça ilgi çekici.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    FCN bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı

    gelem mi lan :D

     

    edit: 6gb mış vazgeçtim :D

    6 gb mı ?  en son 25 gb falan indirmiştim yanlış hatırlamıyorsam :D 

    http://i.hizliresim.com/w1pM65.png

    şakamıı bu abi?

    34 gb içinde ne var mk ne oyunmuş bu


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı
    FCN bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı

    gelem mi lan :D

     

    edit: 6gb mış vazgeçtim :D

    6 gb mı ?  en son 25 gb falan indirmiştim yanlış hatırlamıyorsam :D 

    http://i.hizliresim.com/w1pM65.png

    şakamıı bu abi?

    34 gb içinde ne var mk ne oyunmuş bu

    Aion kraldır hocam :) bendede bir karakter var duruyor kenarda başlarım belki


    www.kriptopedi.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    büyük umutlarla üretilmiş , aynı guild wars 2 gibi

    http://3.bp.blogspot.com/-n2zqC-SUs1I/UEE87YEXKCI/AAAAAAAAAJk/UwmlyuLaraM/s1600/guildwars2-16.jpg

    http://gw2.kongzhong.com/img_content/wallpapers/03/wallpaper-1024x768.jpg

    http://www.onlineoynayalim.com/wp-content/uploads/2012/12/guildwars2.jpg

    http://media2.giga.de/2013/10/Guild-Wars-2-Wallpaper_06-Winload1.jpg

     

    Fakat hepimiz biliyoruz ki hiç biri tutmadı. Yapacaklar altı üstü knight online ın tabanını bozmadan grafiklerini yenileyerek pvp de üstün bir oyun üretmek.

    Cabal online oynayanlar bilir , oyunu oynaması çok aşırı zevkli fakat milyon tane pvp sistemi de olsa oyunda gerçek bir pvp ve savaş yoktu. Yani yapamadılar.

    Knight online her ne kadar boktan bir oyunda olsa gerçek klan savaşları anream base ve arena savaşları o oyunda hala var ve milyonlar hala oynuyor.

    Şimdi grafikleri şişirip şişirp senaryoyu basıp basıp büyük ümitlerle oyunları üretiyorlar.

     

    Bence bu kuvarda en iyi oyun vindictus oldu , oda küçük haritaları yüzünden kaybetti. Oyun sadece dungeonlarda geçiyor, açık harita yok yoksa oyun motoru ve dinamikler source ile yapıldığı için çok iyiydi.

    Oynamaktan en çok zevk alacağınız oyunlardan biri vindictus bazıları için başlamadan bitti.

    http://www.youtube.com/watch?v=CZFYJxNvxuw

    http://www.youtube.com/watch?v=QAMnvpNVEB8

    buda dünyada boss la kafa kafaya verebilen tek hero :D

    http://www.youtube.com/watch?v=4uIEKEqQl0Y

     

    god of war tarzı oyunları seviyorsanız sizin oyununuz vindictus.

     

    PanxeR tarafından 16/Şub/14 08:13 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2428 Toplam Mesaj: 17