Airties Kablosuz Modem Hakkında
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------
Osiris bunu yazdı:
-----------------------------
eray bunu yazdı:
-----------------------------ne kadar mutlu olmuştur şimdiii sorunuda çözüldü aceip mutlu olurdum ben böle beni deli eden sorunum çözülünce
bayadır sorun yaşamıyorum..kahretsin çok mutsuzum :(
derkennnn yazıcı taramada sorun çıkarıo yaw yeni aklıma geldi :)
-----------------------------cizik cizik mi oluyo?
-----------------------------
hayır mesela kitabı koydum bugün taradım normal çok güsel ikinci kez çalışmadı. hata verdi bilgisayarı ve yazıcıyı baştan başlatınca oluyo.. bazen yarıda verio hatayı bazen hiç başlamıo vs çılgına dönüor yazıcı epson dx 5050 lazım olur bellimi olur :) hatada şöle diotarayıcıdan yanıt alınamıyor
açık olduundan doğru bağlandıından ve tarama yapmak için doru bağlandıından eminolun.birSCSI bağlantısı kullanıorsanız bilgisayaı tekrar başlatın
-----------------------------Benim hp scanner garantisi bittigi hafta ole yapmisti. 1 2 ay biraktim kosede sonra tekrar denedim olmadi. Sinirlenip yanlarindan tutup caprazlamasina vurdum bi kac kere. Artik normal calisiyo. Baska bilgisayarda da yapiyosa ve garantisi yoksa vurmani siddetle tavsiye ederim.
-
Osiris bunu yazdı:
-----------------------------Benim hp scanner garantisi bittigi hafta ole yapmisti. 1 2 ay biraktim kosede sonra tekrar denedim olmadi. Sinirlenip yanlarindan tutup caprazlamasina vurdum bi kac kere. Artik normal calisiyo. Baska bilgisayarda da yapiyosa ve garantisi yoksa vurmani siddetle tavsiye ederim.
-----------------------------
ya her zaman yapmıo zaten cok cok fazlada kullanmıom ara sıra fotoları tarıyom falan idare ediorus saol ilgilendiğin için
