Airtiesin Acizliği
-
az önce kendi sorunum için airtiesi aradım :)
ve çok garip şeyler oldu
meğer adamlar garanti kapsamı dışına cıkmış modemlere telefonda teknik destek vermiyorlarmış
evet telefondan teknik destek için 1 yıl garantiyi uzatan özel paket veya yeni bir modem satıcaklarını dile getirdiler
arkadaşlar siz siz olun böyle bir modem almayın :)
-
Airties'ın desteğinin içeriğini bilmiyorum; ama profesyonel hizmetin gereği budur.
Para verirsin ve kaliteli hizmet alırsın.
Kurumsal ölçekte iş yapan firmalar, Cisco gibi, hep böyle çalışır.
Büyük firma(lar) senden aldığı parayla her sorunu cevaplamak için "can atan" bir elemanı besler.
-
bunun için airties almaktan vazgeçecek biri olduğunu sanmıyorum bu forumda :) ama başka nedenlerden olabilir tabi ki.
-
2 yıl sonra atacaksın yenisini alacaksın
-
abi ben telefona 20 tl yukledim airties müşteri hizmetlerini aradım 9 dk konusmusm 20 tl gitti ayrıca garanti dışı kalmış ürün olayına gelnce acizlik bence benim pc nin garanti biteli 3 sene oldu hp ilgileniyo bende bu yüzden yetkili servisine yaptırıyorum bide bu yonden bakmak lazım
-
constantin bende bu konudayım
müşteriye her zaman yardım etmek büyük kurluşların görevi ama görüyoruz ki pek büyük değlmiş
-
http://www.sikayetvar.com/ adresinde de bir başlık oluştur hocam.
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------bunun için airties almaktan vazgeçecek biri olduğunu sanmıyorum bu forumda :) ama başka nedenlerden olabilir tabi ki.
-----------------------------
Airties'i para verip alan mı var ?
TTNet'in dağıttığını kullanmıyor mu millet... -
Bende modemi yeniliyicemde sağlam bir modem önerin yaw airties paso kablantı kopuyor tuşu bozuldu adaptörden reset çakıyoz :S
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------http://www.sikayetvar.com/ adresinde de bir başlık oluştur hocam.
-----------------------------bir değişiği varmış zaten
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1119218/airties-arizali-modemle-ilgilenilmiyor/ysjja
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------bunun için airties almaktan vazgeçecek biri olduğunu sanmıyorum bu forumda :) ama başka nedenlerden olabilir tabi ki.
-----------------------------
Airties'i para verip alan mı var ?
TTNet'in dağıttığını kullanmıyor mu millet...
-----------------------------ben bunu türk dil kurumundan fırlamışçasına yazmadımki :|
