Aklıma Saçma Bişey Geldi.!
-
bunu windows uzerınde bı php localhost kurarak cok kolay yapabılırsın.
gereklı malzemeler bi swich ıkı ag kablosu yeterlı
ve 2 pcyı bu swich ıle aralarında ag kuracaksın ve PC-1 e localhost kur sonrada basıt bır index sayfası koy
sonra PC-2 den internet tarayıcını ac ve domain sutununa PC-1 in IP adresini yaz ve enterle karsına kesınlıkle İndex sayfası cıkacaktır.
kesınlıkle dıyorum cunku bızzat kendım denedım ve oldu.
okulda labaraturda aklıma geldı yapmıstım ve olmustu ve hatta dosya bıle ındırebılıyorsun.arkadasları ınternet hızım dehset dıe bolelıkle kandırabılıyordum.ss atınca ınanıyolardı :D gormedın goremıcen bı hızda sanıyede 100 MB :D
evet artık ogrendın solemesı benden gelıstırmesı senden.
kolay gelsın.
-
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------bunu windows uzerınde bı php localhost kurarak cok kolay yapabılırsın.
gereklı malzemeler bi swich ıkı ag kablosu yeterlı
ve 2 pcyı bu swich ıle aralarında ag kuracaksın ve PC-1 e localhost kur sonrada basıt bır index sayfası koy
sonra PC-2 den internet tarayıcını ac ve domain sutununa PC-1 in IP adresini yaz ve enterle karsına kesınlıkle İndex sayfası cıkacaktır.
kesınlıkle dıyorum cunku bızzat kendım denedım ve oldu.
okulda labaraturda aklıma geldı yapmıstım ve olmustu ve hatta dosya bıle ındırebılıyorsun.arkadasları ınternet hızım dehset dıe bolelıkle kandırabılıyordum.ss atınca ınanıyolardı :D gormedın goremıcen bı hızda sanıyede 100 MB :D
evet artık ogrendın solemesı benden gelıstırmesı senden.
kolay gelsın.
-----------------------------Hacım çoook sağol.Ama bu konularda yeteri kadar bilgim var sizin kadar olmasada ama benim maksadım Modemi bağlamak.
-
her modem ayrıca bir swich görevi görmektedir.
bunu swich yerine modem koyarakta yapabılırsın ama en az 2 port bı modeme ıhtıyacın var.
-
ISA Server... kur ama önce araştır biraz..
