folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Aklıma Saçma Bişey Geldi.!



Aklıma Saçma Bişey Geldi.!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    bunu windows uzerınde bı php localhost kurarak cok kolay yapabılırsın.

    gereklı malzemeler bi swich ıkı ag kablosu  yeterlı

    ve 2 pcyı bu swich ıle aralarında ag kuracaksın ve PC-1 e localhost kur sonrada basıt bır index sayfası koy

    sonra PC-2 den  internet tarayıcını ac ve domain sutununa PC-1 in IP adresini yaz ve enterle karsına kesınlıkle İndex sayfası cıkacaktır.

    kesınlıkle dıyorum cunku bızzat kendım denedım ve oldu.

    okulda labaraturda aklıma geldı yapmıstım ve olmustu ve hatta dosya bıle ındırebılıyorsun.arkadasları ınternet hızım dehset dıe bolelıkle kandırabılıyordum.ss atınca ınanıyolardı :D gormedın goremıcen bı hızda sanıyede 100 MB :D

    evet artık ogrendın solemesı benden gelıstırmesı senden.

    kolay gelsın.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    emnimax bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunu windows uzerınde bı php localhost kurarak cok kolay yapabılırsın.

    gereklı malzemeler bi swich ıkı ag kablosu  yeterlı

    ve 2 pcyı bu swich ıle aralarında ag kuracaksın ve PC-1 e localhost kur sonrada basıt bır index sayfası koy

    sonra PC-2 den  internet tarayıcını ac ve domain sutununa PC-1 in IP adresini yaz ve enterle karsına kesınlıkle İndex sayfası cıkacaktır.

    kesınlıkle dıyorum cunku bızzat kendım denedım ve oldu.

    okulda labaraturda aklıma geldı yapmıstım ve olmustu ve hatta dosya bıle ındırebılıyorsun.arkadasları ınternet hızım dehset dıe bolelıkle kandırabılıyordum.ss atınca ınanıyolardı :D gormedın goremıcen bı hızda sanıyede 100 MB :D

    evet artık ogrendın solemesı benden gelıstırmesı senden.

    kolay gelsın.


    -----------------------------

    Hacım çoook sağol.Ama bu konularda yeteri kadar bilgim var sizin kadar olmasada ama benim maksadım Modemi bağlamak.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    her modem ayrıca bir swich görevi görmektedir.

    bunu swich yerine modem koyarakta yapabılırsın ama en az 2 port bı modeme ıhtıyacın var.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    ISA Server... kur ama önce araştır biraz..
Toplam Hit: 2481 Toplam Mesaj: 15