AKP Allah"In Partisi!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    ya germeyin ortamı fıkra lan bu :) gülün amk
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Konunun adını kim değiştirdi ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    Cuk diye oturmuş bence :))

    Tayyip abimizde şimdi çıkmış sıkışınca laiklik nutukları atıyor :)) Fıkralık bir olay da İzinsiz çaldıkları şarkıyı Işın Karaca ile Ercan Saattiçinin bi daha çalmamalarını sölemeleri :) Atam İzindeyiz kısmınıda çıkarmaları çabası :D

    Yeni bi temel dursun modunda akp bir gün diye başlarsa fıkralar şaşmayın.. :))

    Editledim mesela örnek olarakk Tayyip ve el kaldırma robotları bir gün Cumhurbaşkanı seçmeye niyetlendiler..Sonra başlarına diye devam eden fıkralar.. :)

    Yada iddaa siyaset programı listesi olabilir.. Tayyip tezkereyi 1de 1geçirir 1,50 2.cide geçirir 3,80 Geçiremezse öle bi şansı yok 1 e 1 :))

    Cumhurbaşkanı Dayatmayla seçilir 1e 367, uzlaşıyla seçilir 1 e 1,05 :) Dayatmayla seçemezlerse Halka kesin giderler 1 e 2 :))

    Tayyip kime daha çok karşı TSK ye 1 e 1,Baykala 1 e 1.02,Cumhurbaşkanına 1e 1, Anayasaya Mahkemesine 1.03,Yargıtaya 1e 1,03 YÖKe 1e 1 Rejime 1e 367 :)))

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    kim açtıya ayıp etmiş yazığıma pişman ettiniz... Düzeltin lütfen Konunun adını!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    İsim Degismemis 2 defa acmıssın konuyu!


    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maldino
    maldino's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    persian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cuk diye oturmuş bence :))

    Tayyip abimizde şimdi çıkmış sıkışınca laiklik nutukları atıyor :)) Fıkralık bir olay da İzinsiz çaldıkları şarkıyı Işın Karaca ile Ercan Saattiçinin bi daha çalmamalarını sölemeleri :) Atam İzindeyiz kısmınıda çıkarmaları çabası :D

    Yeni bi temel dursun modunda akp bir gün diye başlarsa fıkralar şaşmayın.. :))

    Editledim mesela örnek olarakk Tayyip ve el kaldırma robotları bir gün Cumhurbaşkanı seçmeye niyetlendiler..Sonra başlarına diye devam eden fıkralar.. :)

    Yada iddaa siyaset programı listesi olabilir.. Tayyip tezkereyi 1de 1geçirir 1,50 2.cide geçirir 3,80 Geçiremezse öle bi şansı yok 1 e 1 :))

    Cumhurbaşkanı Dayatmayla seçilir 1e 367, uzlaşıyla seçilir 1 e 1,05 :) Dayatmayla seçemezlerse Halka kesin giderler 1 e 2 :))

    Tayyip kime daha çok karşı TSK ye 1 e 1,Baykala 1 e 1.02,Cumhurbaşkanına 1e 1, Anayasaya Mahkemesine 1.03,Yargıtaya 1e 1,03 YÖKe 1e 1 Rejime 1e 367 :)))

    pohaha abi super olmus ya hele iddaa super olmus:)))bu adamlar ole bi hale geldiki artık bole makara konusu oldular çok guzel esprili bi yaklasım tebrikler


    -----------------------------


    Emre KÜÇÜK
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    hackermemo bunu yazdı:
    -----------------------------

    @dareselam

     hacı kürtlere deil köylülere dağıttı her köylüyü kürtle karıştırmayalım lütfen.. ben bursada oturuom burda bizim bütün köylere dağıttı kürtlerden çok türkler faydalanıo.. bu arada kürt die bişey yoktur o da tatar gibi azeri gibi bi türk çeşididir ;)


    -----------------------------

    hocam sorarım sana nasıl kürt die bişey yok ? kürtler ayrı bir ırktır.kürtçe die bi dilimiz var bizim.bu kadar insan neden şehit oldu sanıyosun ? hep bu düşünceler yüzünden.sürekli kimliğimizi inkar ettiler.bunun için o kadar insan dağa çıktı.birsürü kürt ve türk hayatını kaybetti.lütfen kurtulalım bu düşüncelerden.


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    LordWarrior bunu yazdı:
    -----------------------------
    hackermemo bunu yazdı:
    -----------------------------

    @dareselam

    hacı kürtlere deil köylülere dağıttı her köylüyü kürtle karıştırmayalım lütfen.. ben bursada oturuom burda bizim bütün köylere dağıttı kürtlerden çok türkler faydalanıo.. bu arada kürt die bişey yoktur o da tatar gibi azeri gibi bi türk çeşididir ;)


    -----------------------------

    hocam sorarım sana nasıl kürt die bişey yok ? kürtler ayrı bir ırktır.kürtçe die bi dilimiz var bizim.bu kadar insan neden şehit oldu sanıyosun ? hep bu düşünceler yüzünden.sürekli kimliğimizi inkar ettiler.bunun için o kadar insan dağa çıktı.birsürü kürt ve türk hayatını kaybetti.lütfen kurtulalım bu düşüncelerden.


    -----------------------------

     

    Yok tabii :)) Dağlardan Kart Kurt ayak sesleriyle inen ilk Türkmen'lere önce Kurt, sonra da Kürt demişler... :)))

    Bu arada son aldığım havadislere göre Allah'ın Komünist Partisi'ymiş AKP :))))

    Yani Allah'ın izniyle komünizmi getirecekler :))  Cumhuriyet  karşıtıyız sözleri bu yüzdenmiş :))


    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Buna benzer bir olay Trabzon'da  değişik bir şekilde yaşandı,fıkra değil gerçektir..Konunun muhattabı da Haydar Baş'dır kendisi BTP genel başkanıdır...Duyanlar olmuştur belki,eski bir olay,haberi veriyorum;

    Erzurum DGM, BTP Genel Başkanı Haydar Baş ve ona ait Allah Rızası Anonim Şirketi'ndeki 241 kişi hakkında soruşturma açtı. Gerekçe 'Allah'ın çıkar amaçlı kullanılması ve irticai faaliyetlere teşvik...

    ANKARA DGM, bir süre önce Bağımsız Türkiye Partisi Genel Başkanı Haydar Baş'ın Trabzon'da 'Allah Rızası Anonim Şirketi' adında faaliyet gösteren bir firması olduğu konusunda uyarıldı. Ankara DGM de Erzurum DGM Başsavcılığı'ndan bu konuda bilgi toplamasını istedi. Harekete geçen Erzurum DGM Başsavcılığı, 'Allah Rızası Anonim Şirketi' hakkında 40 klasörlük belge topladı. Allah Rızası A.Ş'nin tencere, tava, tabak gibi mutfak eşyaları sattığı belirlendi.

    Allah ismiyle çıkar sağlanıyor...

    Ancak şirket 'Allah' ismini kullanıyordu. Bu şekilde kendine ticari çıkar sağlıyordu. Erzurum DGM Başsavcısı Kemal Demirdön, işte bu nedenle Haydar Baş ve şirkette çalışan 241 kişi hakkında 4442 sayılı 'Çıkar amaçlı suç örgütleriyle mücadele' ve 3713 sayılı 'Terörle mücadele' yasalarına muhalefetten soruşturma açtı. Demirdön, 'İddiaları, cumhuriyet savcıları tek tek inceliyor. Şirketlerin yöneticileri de soruşturma kapsamına alındı' dedi.

    En az üç yıl hapis istenebilecek

    Demirdön ayrıca Baş'ın, Allah Rızası Anonim Şirketi ve diğer çalışmalarında laikliğe aykırı davranıp davranmadığına bakacaklarını, kesilen faturaları ve bilgisayar disketleri inceleyeceklerini de belirtti... BTP Genel Başkanı Haydar Baş ve şirket çalışanları hakkında, terör suçu tespit edilirse 12 yıl, çıkar amaçlı suç örgütü kurma suçu tespit edilirse 3-5 yıl hapis istemiyle dava açılabilecek.

    ___________________________________

    Görkem bilmek lazım "ALLAH" lafzını kullanıp ekonomik rant sağlayanları..Allah ıslah etsin sizi...!


    Çekil,Önümden Çekil...
Toplam Hit: 3156 Toplam Mesaj: 20