Aktif İleti Rezilliği (Kurye)
-
O kadar sinirliyim ki dostlar bu firmanın bana yaptığı rezilliği herkese anlatmak istiyorum.O yüzden buraya yazıyorum.Finansbank gibi büyük bir bankanın da böyle işini baştan sağma yapan, insanları umursamayan ve rezil bir müşteri hizmetleri olan bir firma ile çalışması gerçekten çok garip.
Tam 19 gün önce gönderim saha'ya çıktı dostlar.Sahada olduğuna dair bir mesajı aldığım günden itibaren beklemeye başladım.İlk 1 hafta hiç ses seda olmadı.Tanımadığım bir numara beni arıyorken evimin adresini bulmayan ve gönderiyi asla teslim edilmemesi gereken finansbank'a sadece işyeri adresi olarak bildirdiğim adresin tarifini isteyeceğini tahmin etmemiştim.Tabiki o şaşkın kurye elemanını uyardım ve gönderimin belirtilen adrese yani ev adresime teslim edilmesini söyledim.Tamam dedi kapattı ve yine bir kaç gün ses seda çıkmadı.
Bende durumun aciliyeti üzerine aktif ileti'yi aradım.Telefonda yarım saat bekledikten sonra müşteri temsilcisiyle uzunca bir konuşma yaptım.Gönderimin referans numarasını aldım ve 'teslim edilmemesi gereken' adrese teslim edilmek istendiğini öğrenince adresi yine ev adresime çevirttim.Ve acil notu düşüttürdüm.Gönderiniz bugün yarın teslim edilecek dendi.Bugün yarın geçti gitti.. Bende şehir dışına çıkacağım için ve o kart'a ihtiyacım olduğu için merkeze inip aktif ileti'yi aradım ve gönderimi elden teslim almak için aktif ileti adresini istediğimi söyledim.Güvenlik sebebiyle böyle birşey mümkün değilmiş.Ancak eve teslim edilecekmiş falan filan.Durumu izah ettim ama yardımcı olmadılar.Ne zaman teslim edileceğini sorduğumda yarın dediler.Bende şehir dışına çıkmayı 1 gün erteledim.Yarın oldu gönderi gelmedi tabiki..
Bu saçma sapan durum üzerine belki 10 kez daha telefon görüşmesi yaptım.Ama bir sonuç elde edemedim.Bende şikayet var sitesine derdimi anlattım.Firma ile iletişime geçildi ve firma bana cevap yazı.Gönerinin yarın elime ulaşacağı şikayet var üzerinden söyldendi.Bu yarın'ın üstünden 3 gün geçti dostlar.Sizce ne yapmalıyım.KArtı alın ... sokun desem kaba davranmış olur muyum ?
Söylemeyi unuttum.Şikayet var'a yazdıktan sonra referans numaram da ulaştığım panelde 'sms gönderildi', 'kendisiyle tlf'da görüşüldü' gibi tarih belirten ibareleri kaldırdılar ve sadece 'adres ziyaret edildi' yazmışlar.Ve tarih saat koymamışlar.Çok sahtekar bir firma galiba....
-
kartını bankadan kendin teslim almak isteseydin keşke...
-
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------
kartını bankadan kendin teslim almak isteseydin keşke...
-----------------------------Hocam ben çin'den ürün spariş ediyorum ve 15-20 güne elime ulaşıyor.Gönderimin 19 gündür bulunduğum ilçe de gezip bana gelmiyeceğini tahmin edememiştim.Keşke öyle yapsaydım...
-
pire için yorgan yak, kart geldiginde alma.
-
kartı alma siktir çek
-
almayımda finansbank'a geri iade edildi desinler aklansınlar..Yok arkadaş..Finansbank'ı arayıp gelmeyen kartı iptal ettirmeyi ve gereçkesini söylemeyi düşünüyorum.Hatta ağzıma gelenide esirgemeyim, iletim diyorum...
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
almayımda finansbank'a geri iade edildi desinler aklansınlar..Yok arkadaş..Finansbank'ı arayıp gelmeyen kartı iptal ettirmeyi ve gereçkesini söylemeyi düşünüyorum.Hatta ağzıma gelenide esirgemeyim, iletim diyorum...
-----------------------------aynen yap. emin ol banka bu konuda gerekli fircayi atar.
cunku banka icin kullanamadigin kart onlari icin para kaybi demek haci :)
-
durumu bankaya aktar direk ve ısrarcı ol bankadiklere güzel konuş durumu çözsünler.
-
Finansbank tan akrt aldığımda bendede kurye evi bulamdığını filan söylemişti evde olduğumuz halde evde değildiniz filan demişlerdi.Bende kurye ile şehir merkezinde buluşup teslim almıştım.Sende aynısını yap dağıtan kişinin numarasını alıp şehir merkezinde buluş kartını alabilirsin.En azından adresi bulamadık bahaneleri olmuyor bu şekilde.
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
O kadar sinirliyim ki dostlar bu firmanın bana yaptığı rezilliği herkese anlatmak istiyorum.O yüzden buraya yazıyorum.Finansbank gibi büyük bir bankanın da böyle işini baştan sağma yapan, insanları umursamayan ve rezil bir müşteri hizmetleri olan bir firma ile çalışması gerçekten çok garip.
Tam 19 gün önce gönderim saha'ya çıktı dostlar.Sahada olduğuna dair bir mesajı aldığım günden itibaren beklemeye başladım.İlk 1 hafta hiç ses seda olmadı.Tanımadığım bir numara beni arıyorken evimin adresini bulmayan ve gönderiyi asla teslim edilmemesi gereken finansbank'a sadece işyeri adresi olarak bildirdiğim adresin tarifini isteyeceğini tahmin etmemiştim.Tabiki o şaşkın kurye elemanını uyardım ve gönderimin belirtilen adrese yani ev adresime teslim edilmesini söyledim.Tamam dedi kapattı ve yine bir kaç gün ses seda çıkmadı.
Bende durumun aciliyeti üzerine aktif ileti'yi aradım.Telefonda yarım saat bekledikten sonra müşteri temsilcisiyle uzunca bir konuşma yaptım.Gönderimin referans numarasını aldım ve 'teslim edilmemesi gereken' adrese teslim edilmek istendiğini öğrenince adresi yine ev adresime çevirttim.Ve acil notu düşüttürdüm.Gönderiniz bugün yarın teslim edilecek dendi.Bugün yarın geçti gitti.. Bende şehir dışına çıkacağım için ve o kart'a ihtiyacım olduğu için merkeze inip aktif ileti'yi aradım ve gönderimi elden teslim almak için aktif ileti adresini istediğimi söyledim.Güvenlik sebebiyle böyle birşey mümkün değilmiş.Ancak eve teslim edilecekmiş falan filan.Durumu izah ettim ama yardımcı olmadılar.Ne zaman teslim edileceğini sorduğumda yarın dediler.Bende şehir dışına çıkmayı 1 gün erteledim.Yarın oldu gönderi gelmedi tabiki..
Bu saçma sapan durum üzerine belki 10 kez daha telefon görüşmesi yaptım.Ama bir sonuç elde edemedim.Bende şikayet var sitesine derdimi anlattım.Firma ile iletişime geçildi ve firma bana cevap yazı.Gönerinin yarın elime ulaşacağı şikayet var üzerinden söyldendi.Bu yarın'ın üstünden 3 gün geçti dostlar.Sizce ne yapmalıyım.KArtı alın ... sokun desem kaba davranmış olur muyum ?
Söylemeyi unuttum.Şikayet var'a yazdıktan sonra referans numaram da ulaştığım panelde 'sms gönderildi', 'kendisiyle tlf'da görüşüldü' gibi tarih belirten ibareleri kaldırdılar ve sadece 'adres ziyaret edildi' yazmışlar.Ve tarih saat koymamışlar.Çok sahtekar bir firma galiba....
-----------------------------Sen gene iyisin. Ben bir buçuk ay bekledim. Kaç kez hem kuryeyi hem de müşteri hizmetlerini arayıp yeri geldiğinde sesimi yükselterek artık getirin şu kartı dedim ama nafile. Bir buçuk ay sonra şubeden alabildim anca. Türkiyede başka kurye olmadığından dolayı tekel bi firma bu aktif kurye (pasif demek daha iyi sanırım). Dolayısıyla bankaların tümü (istisnalar varsa bilemeyeceğim) bu kurye ile çalışıyor ve kurye kartı elinde tuttuğu müddetçe (adrese hiç uğramadıkları halde) adrese bir kaç kez gidip şahsı bulamadığını belirterek fazladan para alıyorlarmış. Yani alternatif bir kurye piyasaya çıkmadan bu sorunu çözmek pek mümkün değil gibi görünüyor. O yüzden mümkün olduğunca yeni kart istememek ya da direk şubeye istemekten başka çözüm yok şimdilik.
-
hocam tesadüfmü desem aktif kuryenin ... mı desem bizde 3 haftadır kart bekliyoruz adamlar ne telefona cevap veriyorlar nede adres veriyorlar ki gidip elden alalım