folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Akvaryum Hakkında Yardım



Akvaryum Hakkında Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

    Akvaryum mütiş bir zevktir.

    Sürekli daha iyisini istersin.

    İlk genel olarak çoğu kişinin başladığı gibi fanusla başlarsın.

    Kaldıki fanus sadece bitki yetiştirilmek içindir.Daha da doğrusu yapay bitki içindir.

    İçinde herhangi bir canlı balık yetiştirilmesi kesinlikle yanlıştır.İçindeki balık için büyük bir eziyettir.

    Almanyada 20Lt altında akvaryum satışı bile yasakken ülkemizdeki durum içler acısı.

    Ayrıca fanus şeklinden kaynaklı odak noktaları balıkların gözlerine zararlıdır.

     

    Daha sonra biraz daha büyük bir akvaryumda çoğunlukla japon, lepistes yada sarı prensesle devam edersin.

    Sonra yavru almaya niyetlenirsin yanına bi küçük yavru akvaryumu daha gelir.

    Halen seni kesmez bakımı kolay (low-tech) bitkili bi akvaryum yaparsın.

    Ama halen doymamışsındı dışardan C02 (karbondioksit) takviyeli bakımı daha zor ve maliyetli (high-tech) bitkiler yavaş yavaş akvaryumunda yer almaya başlamışsındır.

    Doruk noktası olarakta tuzlu sulu (relief) akvaryumsa yada hem dış bitki hem su içi hayatın olduğu paladoryumda jübileni yaparsın.

    Hayır hayır jübile diye bişey yok daha zor balıklar, diskus, müren, senagal zırhlısı, yengeç, karides, midye bunların hepsine bakmak istersin.

     

    İnsanın doyumsuzluğuna güzel bir örnek. Ama kesinlikle herkezin tatması gereken bi zevk.

     


    -----------------------------

    çok güzel anlatmış :)


    memento mori.
Toplam Hit: 1899 Toplam Mesaj: 12