folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Akvaryumda Terör



Akvaryumda Terör

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MorganBlacK
    MorganBlacK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2011
    Erkek

    Bizim evdede vardı ama çiklet midir nedir o türden japonların arasına atınca last man standing oynadılar adeta :D


    Osuranın karşısında sıçmazsan götü yok derler.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    Hacı erkektir o balık büyük ihtimal


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Balık besleyenleri anlamıyorum abi.Nasıl bir zevk o ya :)

    Balık tutmayı çok severim , benim için çok farklı yeri vardır.
    Balık beslemek çok saçma geliyor bana.Sonuçta balıkla konuşamıyosun,anlaşamıyorsun,ne biliyim bir etkileşim olmuyor.

    Ben 5 yıldır muhabbet kuşu beslerim.3 tane muhabbet kuşu öldü elimde.Şu an 4. yü besliyorum böyle bişey yok abi.

    Yani anlatsam inanmazsın.Benle konuşuyor ağzımın içine giriyor.Beni görünce üstüme atlıyor,şımarıyor,öpüyor.
    Parmaklarıma tecavüz ediyor.
    Videosu telefonumda var hatta :D

    Hayvan beslerken bu tür beklentiler içerisine girerim hep.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Bişey olmaz hocam aşktır o aşk.. Sen ben bilmeyiz ama onlar sevişiyodur... Isırıkların derin bir anlamı olmalı. Bir Bilene Sor Bence.. Bizim Tahribatta Bilen Çıkarmı Bilemeyecem Ama...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    Balık besleyenleri anlamıyorum abi.Nasıl bir zevk o ya :)

    Balık tutmayı çok severim , benim için çok farklı yeri vardır.
    Balık beslemek çok saçma geliyor bana.Sonuçta balıkla konuşamıyosun,anlaşamıyorsun,ne biliyim bir etkileşim olmuyor.

    Ben 5 yıldır muhabbet kuşu beslerim.3 tane muhabbet kuşu öldü elimde.Şu an 4. yü besliyorum böyle bişey yok abi.

    Yani anlatsam inanmazsın.Benle konuşuyor ağzımın içine giriyor.Beni görünce üstüme atlıyor,şımarıyor,öpüyor.
    Parmaklarıma tecavüz ediyor.
    Videosu telefonumda var hatta :D

    Hayvan beslerken bu tür beklentiler içerisine girerim hep.

    Beklentilerinden biride parmaklarına tecavüz etmesimi.

    Birader senin moldovyada tatile ihtiyacın var.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    bicak kemige dayandi


    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    akvaryumun başında bekle, ısırdığı an al hemen çıkar at tavaya accık beklet geri at akvaryuma :D gene bekle , tekrar ısırdığında gene çıkar at tavaya bu sefer altınıda aç biraz :D böle böle eğit hayvanı  :) :):)  gerçi eğtsen nolcak 15 sn sonra unutur onuda ama olsun :d

    Edit : hiç anlamama balık beslemekten felan , denedikten sonra öldü lan bu diye bana çemkirme :D

    MaviGozluDev tarafından 01/Şub/13 11:22 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    adaya koy onu.. 


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    EnableTurk bunu yazdı
    mettoman bunu yazdı
    diğer balıklarla arasına cam koy bu balık diğerlerini görsün ama yaklaşamasın bi süre böyle beklet. Ciddi bir öneri


    camı alınca unutcak hayvan :D



    Bende yaradıydı işe ama bilmiyorum ne olur denemesinden zarar gelmez
Toplam Hit: 3629 Toplam Mesaj: 30