folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Alfa 036H (1000 Mwatt) Kullanan ?



Alfa 036H (1000 Mwatt) Kullanan ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    2000 lerde bağlantı sorunu var 1000 en stabili, tek sorun fazla uzun süreli kullanımda çip çok fazla ısınıyor, onuda fanla fln halledersin bi şekilde

    sadece wifi degil telsiz telefonları hacklemek içinde kullanabilirsin

     


    -----------------------------

    Aynen hocam şu telsiz telefon olayını bir yerde görmüştüm iyi hatırlattın ama bu chipset kırıyormuydu hatırlamıyorum . 

    Dökümanına wifi-sistem de falandı heralde rastlamıştım :) Dediğin gibi ısınma sorunu arada oluyor buzdolabından 

    poşete buz doldurup koyuyordum üzerine eski randımanına dönüyordu :D Ama dikkat etmek lazım içine su damlamasın

     

    Onun dışında watt falan takılıp kalmamak lazım hocam . Gereksiz detaylar 


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    wattınız batsın gece gece mk, bu arada Mx0TBT hacı arkadaşta (şifre gırıcaz la diye aldığı-hiç kullanmadığı)

    Ubiquiti Wifistation-EXT USB Adapter 802.11g/n 1000mW bu ürün var. Alacak olursan haber et söyliyeyim.

Toplam Hit: 3166 Toplam Mesaj: 13