Alfa 036H (1000 Mwatt) Kullanan ?
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------2000 lerde bağlantı sorunu var 1000 en stabili, tek sorun fazla uzun süreli kullanımda çip çok fazla ısınıyor, onuda fanla fln halledersin bi şekilde
sadece wifi degil telsiz telefonları hacklemek içinde kullanabilirsin
-----------------------------Aynen hocam şu telsiz telefon olayını bir yerde görmüştüm iyi hatırlattın ama bu chipset kırıyormuydu hatırlamıyorum .
Dökümanına wifi-sistem de falandı heralde rastlamıştım :) Dediğin gibi ısınma sorunu arada oluyor buzdolabından
poşete buz doldurup koyuyordum üzerine eski randımanına dönüyordu :D Ama dikkat etmek lazım içine su damlamasın
Onun dışında watt falan takılıp kalmamak lazım hocam . Gereksiz detaylar
-
wattınız batsın gece gece mk, bu arada Mx0TBT hacı arkadaşta (şifre gırıcaz la diye aldığı-hiç kullanmadığı)
Ubiquiti Wifistation-EXT USB Adapter 802.11g/n 1000mW bu ürün var. Alacak olursan haber et söyliyeyim.
