Algoritma Sorusuna Yardım Edecek ?
-
nın Yaptıgı yol dogrumu acaba.
-
darkdevil123 bunu yazdı:
-----------------------------
Operator Denılen Şey Ne Oluyor Hocam _?
-----------------------------
operatör bir işlemin kurallarını belirleyen simgedir. Toplama operatörü + dır, çıkarma ise - dir.
Hocam hangi dili işlediğinizi/işleyeceğinizi yazarsan algoritmada ona göre çıkar zaten. Ben bunu (TheLastWar) mesela Basic'e benzettim birkaç dile daha uygulanabilir (C gibi). Dil öğrenince algoritmayıda ona göre düşünmeye başlıyorsun zaten... -
darkdevil123 bunu yazdı:
-----------------------------
nın Yaptıgı yol dogrumu acaba.
-----------------------------ikiside doğru dile bağlı olarak anlam kazanıyor işte...
-
Şuan İşin Mantıgındayız. İnsallah İyi Şeyler Yapacagız. Bunu Diyagram Olarak Uygularsam Nasıl Olacak _? FlowChart
-
darkdevil123 bunu yazdı:
-----------------------------
Şuan İşin Mantıgındayız. İnsallah İyi Şeyler Yapacagız. Bunu Diyagram Olarak Uygularsam Nasıl Olacak _? FlowChart
-----------------------------Hocam o Algoritmanın resimlisi oluyor.
Not: zeki müren bizi görmicek hocam....
Edit: alttaki C oluyor... -
iki sayıyı gir. + için 1, - için 2, çarpma için 3 vs vs
scanf(secim al(1,2,3 veya 4))
swich(secim)
case 1 sayi1+sayi2=sonuc
case 2
.
.
.
swich sonu
printf(sonuc'u burada ekrana basacan)
bunu düzenler yazarsın kendin ok
-
Onu Bılıyorumda . Bunun Akış Dıyagramını Nasıl Yapabilirim. Akıs Dıyagramının Nasıl Yapıldıgını Bılıyorum Giriş Çıkıs falan ama bu sorunun mantıgını Anlayamadım Tam Olarak. Yardım Edebilir Misiniz Size Zahmet Veıryoz Hocam ama :( ..
-
66albay Hocam Daha O Kadar İlerlemedık

-
meslek lisesi mezunuyum liseye uygun yazıyorum hocam yazılanlarda doğru aslında ama hoca kabul etmeyebilir: başla gir: sayı1 gir: sayı2 gir: işlem eğer işlem = toplama yaz: sayı1 + sayı2 eğer işlem = çıkarma yaz: sayı1 - sayı2 eğer işlem = çarpma yaz: sayı1 * sayı2 eğer işlem = bölme yaz: sayı1 / sayı2 bitir. laptopdayım fare olsa çizerdim resmini hatırlıyorum lan kutuları falan hala ne kuvvetli hafızam var benim ne mükemmel bir insanım ben
-
lalada Hocam Alt Alta Yazmanız Mumkunmu ?
