Algoritma Sorusuna Yardım Edecek ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkdevil123
    darkdevil123's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    TxT

    nın Yaptıgı yol dogrumu acaba.


    Cracking Force :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bidon
    bidon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    darkdevil123 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Operator Denılen Şey Ne Oluyor Hocam _?


    -----------------------------

    operatör bir işlemin kurallarını belirleyen simgedir. Toplama operatörü + dır, çıkarma ise - dir. 


    Hocam hangi dili işlediğinizi/işleyeceğinizi yazarsan algoritmada ona göre çıkar zaten. Ben bunu (TheLastWar) mesela Basic'e benzettim birkaç dile daha uygulanabilir (C gibi). Dil öğrenince algoritmayıda ona göre düşünmeye başlıyorsun zaten...

     


    Because none of us are as cruel as all of us.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bidon
    bidon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    darkdevil123 bunu yazdı:
    -----------------------------

    TxT

    nın Yaptıgı yol dogrumu acaba.


    -----------------------------

    ikiside doğru dile bağlı olarak anlam kazanıyor işte...


    Because none of us are as cruel as all of us.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkdevil123
    darkdevil123's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    Şuan İşin Mantıgındayız. İnsallah İyi Şeyler Yapacagız. Bunu Diyagram Olarak Uygularsam Nasıl Olacak _? FlowChart


    Cracking Force :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bidon
    bidon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    darkdevil123 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şuan İşin Mantıgındayız. İnsallah İyi Şeyler Yapacagız. Bunu Diyagram Olarak Uygularsam Nasıl Olacak _? FlowChart


    -----------------------------

     

    Hocam o Algoritmanın resimlisi oluyor. 


    Not: zeki müren bizi görmicek hocam.... 


    Edit: alttaki C oluyor... 


    Because none of us are as cruel as all of us.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    iki sayıyı gir. + için 1, - için 2, çarpma için 3 vs vs

    scanf(secim al(1,2,3 veya 4))

    swich(secim)

    case 1 sayi1+sayi2=sonuc

    case 2

    .

    .

    .

    swich sonu

    printf(sonuc'u burada ekrana basacan)

    bunu düzenler yazarsın kendin ok


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkdevil123
    darkdevil123's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    Onu Bılıyorumda . Bunun Akış Dıyagramını Nasıl Yapabilirim. Akıs Dıyagramının Nasıl Yapıldıgını Bılıyorum Giriş Çıkıs falan ama bu sorunun mantıgını Anlayamadım Tam Olarak. Yardım Edebilir Misiniz Size Zahmet Veıryoz Hocam ama :( .. 


    Cracking Force :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkdevil123
    darkdevil123's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    66albay  Hocam Daha O Kadar İlerlemedık Kahkaha


    Cracking Force :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    meslek lisesi mezunuyum liseye uygun yazıyorum hocam yazılanlarda doğru aslında ama hoca kabul etmeyebilir: başla gir: sayı1 gir: sayı2 gir: işlem eğer işlem = toplama yaz: sayı1 + sayı2 eğer işlem = çıkarma yaz: sayı1 - sayı2 eğer işlem = çarpma yaz: sayı1 * sayı2 eğer işlem = bölme yaz: sayı1 / sayı2 bitir. laptopdayım fare olsa çizerdim resmini hatırlıyorum lan kutuları falan hala ne kuvvetli hafızam var benim ne mükemmel bir insanım ben
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkdevil123
    darkdevil123's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    lalada Hocam  Alt Alta Yazmanız Mumkunmu ?


    Cracking Force :)
Toplam Hit: 3858 Toplam Mesaj: 25