folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder Alın Size 2 Dakkada Deep Freeze Hack



Alın Size 2 Dakkada Deep Freeze Hack

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    Daha Once Acılmadı Sanırım Bu Kolay Bi Yontem


    Setup:







    http://rapidshare.de/files/12459578/Hackhell_Deep_Freeze_Inactive.rar.html


    Arkadaslar Programı Acın Ve Deep Pasif Yapın Ve Sonra Çalıştıra Basın Sonra Bilgisayarınıza Reset Atın Ve Süpriz Su An Kırdınız İstediginizi Yapın Sonra Tekrar Nasıl Kapatcam Derseniz programı Tekrar İndirin ( Çünkü Deep Freeze Acık Oldugu İçin Resetlemeden Once Dogal Olarak Silinecektir) Sonra Deep Aktif Yapın Size Deep Freeze Aktif Olcaktır...


    Saygılar Sevgiler!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErsiNnn
    ErsiNnn's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek

     AHaha :)  çok teşekkürler hoca baya bi işime yarar bu zımbırtı


    LAN NERDESİN?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    ama ben anlamadın şimdi ne işe yarıyo bu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    deepfreeze nin ana sitesinde unfreezer ı var zaten ... Onu kullanın.. Önemli olan unfreeze olaynı reset atmadan yapabilmek... Ben yaptım ama o zamanda bilgisayar bozuluyor.. format atmak zorunda kalıyorsunuz bu deepfreze yi çözemiyorum :S :S

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    Çevik Dostum Deep Freeze Diye Bi Pro Var Genelde Net Cafelerde Kullanılır Ne Yüklersen Yükle Bilgisayara Pcye Reset Attınmı Eski Haline Döner Tabi Buda Lamerlerin İşine Gelmez :D Bunu Kıran Program

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltarhan
    ltarhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    kardeş ben bunu rarlı dosyayı açmaya çalıştığımda bunun virus olabileceğini söylüyor napiiiim


     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    Bunun Olması İmkansız! Fıstık Gibi Çalışıyor
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    anaconda bunu yazdı:



    Bunun Olması İmkansız! Fıstık Gibi Çalışıyor


    zuahuahau imkansız ? :D :D:D:D:D


     


    Kardeş zaten deepfreeze nin KENDİ ANA SİTESİNDE veriliyor bunun UNFREEZER ıı... taaa ne zamandan beri


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    kardeş yaaw ben net cafede denedim fıstıık gibi çalıştıı ama kendi pcme çalıştırdım olmadı deep feeze ye etki etmedii.hatta Hackhell Deep Freeze Inactive içinde bir hataya neden oldu.Hackhell Deep Freeze Inactive şidmi kapatılacaktıır diyor anlamadım gitti ???net cafede çalıştı hemde süpeeeeer.help yaw help

    Yanıyorum söndürenin *mk!! İpimle kuşağım, ....... ......! Antalya/Mardin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    sürüm farkı olabilir ben cafeden yaptıgımda olmustu!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltarhan
    ltarhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    anaconda kardeşim bi şey sorcam bu rarlı dosyayı açmaya çalıştığımda viruslu olabilir bilgisayarınıza


    f ormat atabilirdiye bir yazı geliyor bir kaç şeyi indir diğimde de bu sorunla karşılaştım. nasıl yapabilirim


    please ....................... kılllll billlllllllllllllllllllllll

Toplam Hit: 3651 Toplam Mesaj: 12