Alınık Aero Bilet Hesapları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    Öğrenciyiz,git gel çok yapıyoruz lazım oluyor,süresi de doluyor zaten kampanyanın yavaştan,elinde olan ve satmak isteyen müridlerin tekliflerini bekliyorum

    not:böyle konu açmak yasak mı bilmiyorum,bir anabaşlık olarak değerlendirilebilir konu eğer öyle ise 2. mesajı da alıyorum :)

     


    #66
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    ehende aldım 2. mesajıda

    DİKKAT !
    100 lira kampanyası 24 Mayıs'ta sona eriyor...


    #66
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    içinde 5 tl kalmış hesabım var hayrına verilir =)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    içinde 5 tl kalmış hesabım var hayrına verilir =)


    -----------------------------

    Allah razı olsun hocam :) atatürk havalimanından çıkarım uçak havalanınca atarlar paraşütle :)


    #66
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    o kalanıda kullanmaya kastımda olmadı =) 250 TL biriktirip ye 5 bilet aldım yine 5 lira kaldı. 

     

    Gerçekten de bilet alacak biri varsa veriyim 5 TL ucuza gitsin=) havalimanına gitme parası olur

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    frt adlı müridimiz ile alışverişimiz şuana kadar başarılı bir şekilde gerçekleşti, aerobilet hesapları bekleniyor :) up


    #66
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    45 lira var benimkinde :W

    kaç papel verirsin :F 


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    45 lira var benimkinde :W

    kaç papel verirsin :F 


    -----------------------------

    iletişime geçildi :)


    #66
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    Son 15 gün , konu güncel Up.

     


    #66
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    bende var iki tane  hesap. 100 tl var ikisinde de. ne kadar veriyorsan özelden ulaş.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hocam 100 tl lik hesaba kaç tl veriyorsun özel den degil burdan yazda diger satacak arkadaşların da iştahı kabarsın :)

Toplam Hit: 6267 Toplam Mesaj: 52