Alınık Aero Bilet Hesapları
-
Öğrenciyiz,git gel çok yapıyoruz lazım oluyor,süresi de doluyor zaten kampanyanın yavaştan,elinde olan ve satmak isteyen müridlerin tekliflerini bekliyorum
not:böyle konu açmak yasak mı bilmiyorum,bir anabaşlık olarak değerlendirilebilir konu eğer öyle ise 2. mesajı da alıyorum :) -
ehende aldım 2. mesajıda
DİKKAT !
100 lira kampanyası 24 Mayıs'ta sona eriyor... -
içinde 5 tl kalmış hesabım var hayrına verilir =)
-
ecstatic_60 bunu yazdı:
-----------------------------içinde 5 tl kalmış hesabım var hayrına verilir =)
-----------------------------
Allah razı olsun hocam :) atatürk havalimanından çıkarım uçak havalanınca atarlar paraşütle :) -
o kalanıda kullanmaya kastımda olmadı =) 250 TL biriktirip ye 5 bilet aldım yine 5 lira kaldı.
Gerçekten de bilet alacak biri varsa veriyim 5 TL ucuza gitsin=) havalimanına gitme parası olur
-
frt adlı müridimiz ile alışverişimiz şuana kadar başarılı bir şekilde gerçekleşti, aerobilet hesapları bekleniyor :) up
-
45 lira var benimkinde :W
kaç papel verirsin :F -
MMB bunu yazdı:
-----------------------------45 lira var benimkinde :W
kaç papel verirsin :F
-----------------------------
iletişime geçildi :) -
Son 15 gün , konu güncel Up.
-
bende var iki tane hesap. 100 tl var ikisinde de. ne kadar veriyorsan özelden ulaş.
-
hocam 100 tl lik hesaba kaç tl veriyorsun özel den degil burdan yazda diger satacak arkadaşların da iştahı kabarsın :)
