Alınık Modem
-
50tl'ye en yeni model alamazsın ama kardeş listeye bak istersen
-
rome bunu yazdı:
-----------------------------IRET bunu yazdı:
-----------------------------ipeayd bunu yazdı:
-----------------------------ewet rt ürünler eski seri ürünleridir :)
-----------------------------demekki sendeki ürünlerin hepsi yeni, seni harika şey seni.
-----------------------------
yemeyin birbirinizi :) tabi en yeni modellerden olsa iyi olur. max fiyat 50 tl
-----------------------------ben satmaktan vazgeçtim sen arkadaştan al.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------rome bunu yazdı:
-----------------------------IRET bunu yazdı:
-----------------------------ipeayd bunu yazdı:
-----------------------------ewet rt ürünler eski seri ürünleridir :)
-----------------------------demekki sendeki ürünlerin hepsi yeni, seni harika şey seni.
-----------------------------
yemeyin birbirinizi :) tabi en yeni modellerden olsa iyi olur. max fiyat 50 tl
-----------------------------ben satmaktan vazgeçtim sen arkadaştan al.
-----------------------------
iret hocamın kalbini kırdık anlaşılan. hakkını helal et iret. samimiyetten ötürü yazdıklarımız. kalpler kırılmasın 3-5 lira malzeme için. özel mesajda bi halledelim bu konuyu.
