Alınık Monitör

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Monitör ihtiyacım var, tercihen 19 inç ve üstü wide-screen LCD özelliklerinde ikinci el fazla pahalı olmayan bir monitör arıyorum. Tuncelide öğrenciyim, işsizim ve çok masraflı olmaması gerekiyor, eğer hibe etmek isteyen olursa mezun olduğumda (üç ay sonra) başka bir müride hibe ederim hiç düşünmeden. 


    Holü bize bahmiyir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NewwarrioR
    NewwarrioR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Dostum kısa süreli bir şey ise git bir bilgisayarcıya 35 liraya crt monitör al kullan kullancağın kadar sonra çöpe at en temizi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Hocam buraya gelene kadar yaklaşık iki ay boyunca crt kullandım, ki philips 19 inç güzel bir monitördü zamanında ama daha tövbeliyim yani hiç uğraşamam crtyle. Tuncelide de hiç monitör yok zaten ne kadar arasam da bulamıyorum. 


    Holü bize bahmiyir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellboy4tr
    hellboy4tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    ne bicim ogrencisin sen crt'yi begenmiyorsun


    barnak bassak?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Öğrenciyim diye çöp karıştırıp oradan yemek yiyeyim istersen? Artı zaten tuncelide olmadığını da yazdım, 20kglik monitörün kargosu ne kadar tutar bilginiz var mı peki? 


    Holü bize bahmiyir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellboy4tr
    hellboy4tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    sana cop karistir diyen olmadi! calisir bir durumdaki monitoru sirf crt diye kullanmayi kendine yediremiyor ve bu kadar ukala isen hicbir hibe bulamazsin.
    ptt kargo ile 15-20 lira arasi tutar, bahane insanlarindan nefret ederim. ne halin varsa gor, cope atarim sana vermem


    barnak bassak?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

     30 kiloluk monitörün kargosu 20 lira tutsa evdeki I getirttirdim zaten niye yorayım kendimi? 


    Holü bize bahmiyir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    hocam max bütçen nedir . ? 


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Kargo falan anca 100 civarına çıkabiliyorum. 


    Holü bize bahmiyir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Son kez up.... 


    Holü bize bahmiyir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Paypal ile satmak isteyen var ise 50$ ödeme yapabilirim şu anda, 150 tl gibi bir rakam ediyor ve LED 19+ için geçerli


    Holü bize bahmiyir
Toplam Hit: 1197 Toplam Mesaj: 18
monitör lcd ucuz