Alistirmadan Yemek Vermek - Kedi?
-
yaz verirsen kışında ister. ama içeriye hiç alma girerse dışarı at. belli bir zaman sonra içeri girilmemesi gerektiğini öğrenir. kışın başka bir yere geçiyorsan şimdiden bi dönercinin önüne bırak. yada istanbuldaysan fatih camii yada sultanahmete bırak
-
rahmican bunu yazdıMiqRoP bunu yazdıöyle bi mantık mi var hacı verirsin bi kaç ay yemek sonra sen yemek vermeyince aç aç niye beklesin orda elbet gider.
kedide yada beslenmesinde mantık aramayacaksın kedyi alıştırdın mı zor bırakır hele yavru kediler biri tarafından beslenirse onları anneleri gibi görür falan filan
Hacı o dediğin olay sadece kedide değil her hayvanda oluyo fakat doğduğu gibi alıp beslemen lazım yani senin ilk senin kokunu duyduğu zaman annesi gibi görür bu kedi zaten günlerdir sokakta aq gözleri falan açılmış anca o benim sahibim diye benimser yemek vermeyincede siktir olur gider ki ister annesi gibi görsün ister dayısı gibi yemek vermeyince gider. MiqRoP tarafından 05/Ağu/12 03:28 tarihinde düzenlenmiştir -
MiqRoP bunu yazdırahmican bunu yazdıMiqRoP bunu yazdıöyle bi mantık mi var hacı verirsin bi kaç ay yemek sonra sen yemek vermeyince aç aç niye beklesin orda elbet gider.
kedide yada beslenmesinde mantık aramayacaksın kedyi alıştırdın mı zor bırakır hele yavru kediler biri tarafından beslenirse onları anneleri gibi görür falan filan
Hacı o dediğin olay sadece kedide değil her hayvanda oluyo fakat doğduğu gibi alıp beslemen lazım yani senin ilk senin kokunu duyduğu zaman annesi gibi görür bu kedi zaten günlerdir sokakta aq gözleri falan açılmış anca o benim sahibim diye benimser yemek vermeyincede siktir olur gider ki ister annesi gibi görsün ister dayısı gibi yemek vermeyince gider.:) güleceksin ve belkide inanmayacaksın ama bu dediğin kedi de geçerli değildir. Kedi besleyen kişiyi kölesi kendinide onun efendisi olarak görür:)
-
''Alıstırmadan yemek vermek'' imkansızdan bahsediyosun hoca :)
bi kere yemek veya su verdiğin zaman sana bağlanır birdaha yemek veya su verecek zanneder ve beklemeye dewam eder :)
tolgaStain tarafından 05/Ağu/12 08:38 tarihinde düzenlenmiştir -
bizim apartmanda besleyen birisi vardı, ilk de su vererek başladı, sonra yemek artıkları şimdi de mama almaya başladı sokak kedileri için, inanır mısın bütün mahallenin kedileri bizim apartmanın otoparkında yatıp kalkmaya başladı, gitmeleri için apt. sakinleri çok uğraştı ama kediler alıştığı için gitmiyor. hatta bi tanesi garfield gibi oldu, yiyip içip yatmaktan düşün yani :D
