Alışveriş Sitesi Lazım..
-
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
Newyork bunu yazdı:
-----------------------------
Ben Derimki BöLe Küçük Sitelerden AsLa Kredi Karti İLe Alişveriş Yapma .)
-----------------------------
Neden?
-----------------------------
Heykırlar heykler diye.
edit : ama spormarketim kucuk bir site değil.
-----------------------------
Hoca heykırlar heyklediğinde sorun çıkarmıcak bi site arıyorum zaten:)
-
hoca o kadar kolay degil bak kendi sitemizden bahsedeyim sanal post olayı cok basa bela bir olay biz alana kadar akla karayı sectikki tek işimiz bu degil adamlar inciğine boncuguna kadar arastırıyor daha sonra sitede kullanım hakkı istiyorlar özel güvenlik firmasına olan kaydı inceliyor bilgi işlenmcileri siteyi didik didik ediyor ve acık falan filan arıyorlar ondan sonra sanal postu binbir zahmetle veriyorlar ve verene kadarda anandan emdiğin sütü burnundan getiriyorlar ayrıca müşterilerin hesap bilgilerini sanal firma sahibi göremiyor sadece banka tarafından görülüyor ve kaydı onlarda tutuluyor alışverişlerde sizin gönderdiğiniz paraları biz hemen alamıyoruz 1 aydan fazla bir zaman gectikten sonra ancak hesaba geciyorlar buda müşteri satın aldıgı ürünü teslim almazsa vs. gibi olaylardan dolayı (siz itiraz edip paranızı bankadan tekrar alasınız diye) velhasılkelam binbir türlü karın agrısı var 5 aydır ugrasıyoruz ancak sevindirici haber bugun geldi basvurumuz okeylenmiş sonunda bir aksilik cıkmazsa yarın belki baslıyacagız kıredi kartı satışlarına. Sonuc olarak sanal market işi boşmuş onu gördüm herhalde yaptıgımız masrafları 2 senede ancak cıkartırız.
-
B4tt4l bunu yazdı:
-----------------------------
hoca o kadar kolay degil bak kendi sitemizden bahsedeyim sanal post olayı cok basa bela bir olay biz alana kadar akla karayı sectikki tek işimiz bu degil adamlar inciğine boncuguna kadar arastırıyor daha sonra sitede kullanım hakkı istiyorlar özel güvenlik firmasına olan kaydı inceliyor bilgi işlenmcileri siteyi didik didik ediyor ve acık falan filan arıyorlar ondan sonra sanal postu binbir zahmetle veriyorlar ve verene kadarda anandan emdiğin sütü burnundan getiriyorlar ayrıca müşterilerin hesap bilgilerini sanal firma sahibi göremiyor sadece banka tarafından görülüyor ve kaydı onlarda tutuluyor alışverişlerde sizin gönderdiğiniz paraları biz hemen alamıyoruz 1 aydan fazla bir zaman gectikten sonra ancak hesaba geciyorlar buda müşteri satın aldıgı ürünü teslim almazsa vs. gibi olaylardan dolayı (siz itiraz edip paranızı bankadan tekrar alasınız diye) velhasılkelam binbir türlü karın agrısı var 5 aydır ugrasıyoruz ancak sevindirici haber bugun geldi basvurumuz okeylenmiş sonunda bir aksilik cıkmazsa yarın belki baslıyacagız kıredi kartı satışlarına. Sonuc olarak sanal market işi boşmuş onu gördüm herhalde yaptıgımız masrafları 2 senede ancak cıkartırız.
-----------------------------
Hocam ayakkabılar daha yeni geldi:) Kapıya polis falan dayanmadı henüz:)
Dert değil yani. Büyük sitelerde güvenlik sağlam oluyo. O yüzden küçük siteler arıyorum. . .
-
Güvenliği o kadar sağlam olmayan ama aradığınıda bulabileceğin prensibli bi alışveriş sitesi arıyosun ımmms...
Elinde limiti olan ama senin olmayan bi kredi kartı var gibi düşündüm bi an ?
-
iste o ayakkabıların sana gelişide söyle oluyor sanal post ayarlarında 3D security falan filan zamazingosu var eger onu aktif hale getirilerse son secenek olarak alımlarınızda bankaya baglanıyor ve kiredi kartı kullanım sifresini soruyor eger onuda bilmiyorsan alım yapamıyorsun, gel gelelimki bu kimse o secenegi aktif hale getirmiyor hem müşteri ürkmesin diye hemde şifresini bilmeyen alıcılar kacmasın diye, neyse sana hayırlı alışverişler umarım başına iş aşmassın.
-
gitti gitti gidiyorr :)
-
Cupofcoffee bunu yazdı:
-----------------------------Güvenliği o kadar sağlam olmayan ama aradığınıda bulabileceğin prensibli bi alışveriş sitesi arıyosun ımmms...
Elinde limiti olan ama senin olmayan bi kredi kartı var gibi düşündüm bi an ?
-----------------------------
Çok war hoca.
Gittigidiyor a gerek yok ora çok güwenli =)
Toplam Hit: 2639 Toplam Mesaj: 18
