Alkislabeni.Com - Alkışla Beni Tanıtımı
-
Selamlar arkadaşlar,
2-3 arkadaşımızla beraber herkesin kolayca üye olabileceği üyelerin birbirlerini alkışlayarak, alkışlarıyla hem kendi profillerine hem de siteye can verdiği ve herkesin yüzünü güldürebilen ya da en azından gülümsetebilen viral bir medya portalı kurduk. Sitemizin mobil desteği mevcuttur. Ayrıca mobil olarakta denemenizi rica ederim :)
Ziyaret edip eksik gördüklerinizi paylaşıp katkıda bulunursanız bizleri onurlandırırsınız.
Sitemiz: http://www.alkislabeni.com
Şuan Üzerinde Çalışılan Eklenecekler
- Sağ Tarafa Top Alkış Alanlar
- Google ve Facebook ile Login
Saygılar
PLaXToR tarafından 07/Eyl/15 06:09 tarihinde düzenlenmiştir -
- Beyaz arkaplan göz yoruyor. Sade bir şey seçseniz güzel olur.
- 9GAG tarzı olmuş güzel site fakat alkislarlayasiyorum.com özentisi gibi olmuş alanadı.
- Resmin üstüne yazı yazıp caps yapma özelliği getirilmeli. Örnek : http://hizliresim.com/p/caps-yap
-
İsmini verdiğiniz sitenin ilk tasarımı da elimizden geçmişti. Konsept baya bir farklı. Burda postlar like değil alkış yada n.h alıyor. Güzel Düşünceleriniz ve Öneriniz için teşekkür ederiz. Listeye ekledik :)
PLaXToR tarafından 07/Eyl/15 06:20 tarihinde düzenlenmiştir -
Sabah millet internete girsin ekşi sözlükte bir turbo yaparım sizin siteye. ;)
Bu arada gifler bir tek bende mi oynamıyor ?
mkyb tarafından 07/Eyl/15 06:24 tarihinde düzenlenmiştir -
Giflerin bazıları 3-4 mb biraz beklerseniz açılacaktır diye umuyorum. :) Paylaşımınıza çok seviniriz.
-
Ya hocam bırak Allah'ını seversen kurumsal konuşmaları biz bizeyiz burada neresi çalışmıyor amk ? diyebilirsin sıkıntı yok. :) Bu arada adil kullanım kotası ne çabuk doldu :(
-
:) Alışmışız bir kere :))
-
güzel içerik var hayırlı olsun.
Yalnız isim cidden Alkislarlayasiyorum.com çakması olmuş.
Birde NAH resmi komiklikten çok iticiliği sembolize etti bende. Yani puantaj için nah resmi hoş değil.
DrKill tarafından 07/Eyl/15 09:38 tarihinde düzenlenmiştir -
başarılar diliyorum hoca... Güzel düşünmüşsün
Nvidia tarafından 07/Eyl/15 11:27 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam logo dahil, butonları (nah işareti felan) vektörel çizim ve sade şekilde kullanmanızı tavsiye edebilirim. sağdaki reklam alanını da ya alttaki görsellerin genişliğine indirgeyin, ya da görselleri reklama göre biraz büyütün.
hayırılısı olsun, kolay gelsin..
umarım başarılı olursunuz.
-
Sitede ağırlıklı beyaz arkaplan olduğundan, sanki hala yapımı devam ediyor, bişeyler eksik gibi hissettiriyor insana.
Bir de o alkış ve nah logoları çok absürd ve gereksiz.
