Almak İstediğim Laptop Hakkında Görüşleriniz..?
-
hp ise yaramaz hocam
-
ekran çözünürlüğü çok düşük, 1366x768 px ekran hiçbirşeye doğru dürüst yetmez, onun dışında çoğu özelliği şuan için iyi ve normal, kötü değil.
bu arada, 64bit sisteme kötü diyen ve win7 yerine xp öneren arkadaşlar lütfen şaka yaptığını söylesin :)
-
hmm hp o kadar berat diyosunuz yani..
-
bi tane var burda..yeni çıktığında almıştık..özellikleri tasarımı iyi derken şimdilerde romatiizma ağrılarına biirebir..performans yalan oldu böylelikle..şimdi acer ferrari serisinden kullanıyorum acer ın tek sorunu teknik servise gittiğinde 30 gün beklemesi..Türkiyede böyle bi durumu olabiliyor.
hp'yi karalamak gibi olmasında geçmişte yaptığı laptopları kullandık hocam..
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
işletim sistemi home premium sakın hoca öyle alma ya xp al ya da ultimate gerçi 64 bit ama olsun 32 bit olsun ultimate olsun yoksa hiç bi özellik olmaz win7 e ait
-----------------------------32 bit ile 4 gb ram'i nasıl göstermeyi düşünüyorsun ?
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------
bi tane var burda..yeni çıktığında almıştık..özellikleri tasarımı iyi derken şimdilerde romatiizma ağrılarına biirebir..performans yalan oldu böylelikle..şimdi acer ferrari serisinden kullanıyorum acer ın tek sorunu teknik servise gittiğinde 30 gün beklemesi..Türkiyede böyle bi durumu olabiliyor.
hp'yi karalamak gibi olmasında geçmişte yaptığı laptopları kullandık hocam..
-----------------------------tamam hocam sağolasın o özelliklerde başka marka bulmayı denerim..
-
2010 Hazirana i9M ler çıkıcak bunların fiyatı çok düşer.
Bekle derim. -
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
2010 Hazirana i9M ler çıkıcak bunların fiyatı çok düşer.
Bekle derim.
-----------------------------Hemen lazım olmasa beklerdim ama şans işte :)
