folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Alman Profesörün İtirafı



Alman Profesörün İtirafı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahmaran
    sahmaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Dişi
    coolalper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bizi bizden daha iyi biliyorlar, kuracaksın islam birliği bak o zaman nasıl mum gibi oluyorlar,


    -----------------------------

    sakin ha, araplara güvenmi olur , geçmiste avrupanin ingilterenin kuklasi bunlar, hayatta güvenmiceksin araplara . 

    ne kadar milliyetci yurtsever olsak da , ki bunu avrupalilarin bundan çok sikayetçilerdir, Türk milleti kendi arasinda bir birlik dayanisma içerisinde diiliz  . 3 Türk getir ortaya 5 ayri politika parti  sergilerler, bu böyle ilerledikce

    Türkiye çok zaman zayif durumunda olur .

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    bence bunlar yalan dolan

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkroasted
    Darkroasted's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2007
    Erkek
    0smanlı'nın yedi cihana hükm etmesinin en başında iman gücü geliyor.Ama artık Türkiye yavaş yavaş köreltilerek haylen batıya özenmeye çalışıtırılıyor,batının kültür ve medeniyetlerinin etkisi altına alınmaya çalışılıyor.Türk milleti artık bizi kullanan bir dış kuvvetin olduğunu anlaması lazım , bizi köreltmeye çalışan birilerinin bizi köle gibi yönetenlerin başlarında birilerinin olduğunu anlaması lazım.Sağ-Sol kavgalarıyla bir yere gelinmeyeceğini anlaması lazım.Türkiye'ye İman lazım...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yazıdakiler hemen hemen doğru tespitler ama biraz müslüman fantazysi gibi geldi :)

    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    4. En az 400 yıl Avrupa'da sırtımızda ve ensemizde at koşturdunuz

     

    doğru bizi kızdırmasınlar.... bu sefer at deil tankla enselerinde gezeriz


    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------
    yazıdakiler hemen hemen doğru tespitler ama biraz müslüman fantazysi gibi geldi :)
    -----------------------------
    nedir arkadaşım senin bu müslümanlık takınıtın deilsen deilsin ikidir zart zurt konuşup duruyosun osmanlı diyor selçuklu

    diyor müslümanlık diyor var mı?? inançlara laf atıp durma sabır taşırıyosun !! kullanımlarına dikkat et


    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    pesimist_98 bunu yazdı:
    -----------------------------

    4. En az 400 yıl Avrupa'da sırtımızda ve ensemizde at koşturdunuz

     

    doğru bizi kızdırmasınlar.... bu sefer at deil tankla enselerinde gezeriz


    -----------------------------
    Ne yazık ki tank devri gecti. Artık gozun gormedigi yukseklikten ucan ucaklar fuzeyi kafana verir, yakında da uzaydan lazerlere baslıcaklar.

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
Toplam Hit: 2567 Toplam Mesaj: 18