Almancanın Artısı Nedir?
-
Merhabalar.Kendime 3.yabancı dili arıyorum.İspanyolca ve Fransızcayı sevmediğim için Almancaya başlamayı düşünüyorum.Yazılım mühendisliği okuyorum ilerde Canada,Finlandiya,Ukrayna yada Rusyada çalışmayı düşünüyorum.
Ülke seçenekleri biraz fazla biliyorum ama hala karar veremedim : ))
Şimdi sorum şu Mesela geçen konu açan arkadaşın sölediğine göre Çek Cumhuriyetinde Rusça bilen programcı çok aranıyormuş.Peki Almancanın bana artısı ne olur İngilizce ve Rusçanın yanında?
-
u235 bunu yazdı
Merhabalar.Kendime 3.yabancı dili arıyorum.İspanyolca ve Fransızcayı sevmediğim için Almancaya başlamayı düşünüyorum.Yazılım mühendisliği okuyorum ilerde Canada,Finlandiya,Ukrayna yada Rusyada çalışmayı düşünüyorum.
Ülke seçenekleri biraz fazla biliyorum ama hala karar veremedim : ))
Şimdi sorum şu Mesela geçen konu açan arkadaşın sölediğine göre Çek Cumhuriyetinde Rusça bilen programcı çok aranıyormuş.Peki Almancanın bana artısı ne olur İngilizce ve Rusçanın yanında?
Almanca sadece almanyada ve isveçte işe yarar
İngilizce neredeyse dünya çapında işe yarar.
Fransızca kanadanın yarısında konuşulduğu için ingilizcenin yanına güzel bir takviye olabilir.
Ukrayna rusya yok efendime eski sovyet ülkeleri diosan baştan rusça hocam zaten.
-
rusların bir bölümü almanca bilir. beyaz rusyada yaşayanlar fransızca bilir. Ama rus başka dil bilse bile gene rusça bilir. Ruslarda ingilizce pek az.
1 yıl hazırlık okuluna gidersin rus ülkelerinden birinde. (bence ukrayna) dilini pekiştir sonra bak yoluna.
-
ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.
-
rebellisch bunu yazdı
ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.
hmm
bende öyle hissediyorum ama nedenini bilmiyorum.Sence neden hocam?
@Caldii
Hocam yaşadığım şehir kısmına bak :) 4 sene daha burdayım inşallah.
u235 tarafından 18/Ara/12 18:35 tarihinde düzenlenmiştir -

-
u235 bunu yazdırebellisch bunu yazdı
ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.
hmm
bende öyle hissediyorum ama nedenini bilmiyorum.Sence neden hocam?
Çünkü birini tam öğrenmeden diğerine başlarsan ikisini de sarhoş bir Kanadalı'nın Flemenkçe konuşmaya çalışması gibi konuşursun (: Aynı dil ailesinden geliyorlar, biri tam oturunca diğerini öğrenmek çok kolay, şahsi fikrimce oturmadan öğrenmeye çabalamak gereksiz vakit kaybı olur ve ikisi de bir şeye benzemez.
-
izzmarit bunu yazdıu235 bunu yazdırebellisch bunu yazdı
ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.
hmm
bende öyle hissediyorum ama nedenini bilmiyorum.Sence neden hocam?
Çünkü birini tam öğrenmeden diğerine başlarsan ikisini de sarhoş bir Kanadalı'nın Flemenkçe konuşmaya çalışması gibi konuşursun (: Aynı dil ailesinden geliyorlar, biri tam oturunca diğerini öğrenmek çok kolay, şahsi fikrimce oturmadan öğrenmeye çabalamak gereksiz vakit kaybı olur ve ikisi de bir şeye benzemez.
hmm anlıyorum.
Şuan İngilizcede upper intermediateye yakın olduğumu düşünüyorum.CNN e girdiğim zaman haberlerin %80 ini anlıyorum okuduğumda.Yazmamda ve konuşmamda uzun cümlelerde gramer hatası olsada karşımdaki ne dediğimi anlıyor.Bide mesela şöyle bişey var deyimleri yada kalıp sözleri çok kullanamadığımdan dolayı birşeyi gramer hatası olmadan anlatmaya çalıştığımda çok basit ve uzun yola gidiyor cümlem.
-
SAP - ABAP ögrenmeyi düşünüyorsan almanca çok büyük artı olur.
cann tarafından 18/Ara/12 20:30 tarihinde düzenlenmiştir -
alaman kızlarla konuşmaktan başka faydasını görmedim hacı. bi de kuzenin babası alamanyada, babasını arayıveriyorum arada yabancı biri çıkarsa anlatıyorum.
başka bi işime yaramadı.
-
KrypT bunu yazdı

hassktir hitler başarılı olmuş lan :|
Edit : Ayrıca;
Jilet_Boris tarafından 18/Ara/12 20:37 tarihinde düzenlenmiştir
