Almancanın Artısı Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Merhabalar.Kendime 3.yabancı dili arıyorum.İspanyolca ve Fransızcayı sevmediğim için Almancaya başlamayı düşünüyorum.Yazılım mühendisliği okuyorum ilerde Canada,Finlandiya,Ukrayna yada Rusyada çalışmayı düşünüyorum.

    Ülke seçenekleri biraz fazla biliyorum ama hala karar veremedim : ))

    Şimdi sorum şu Mesela geçen konu açan arkadaşın sölediğine göre Çek Cumhuriyetinde Rusça bilen programcı çok aranıyormuş.Peki Almancanın bana artısı ne olur İngilizce ve Rusçanın yanında?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Merhabalar.Kendime 3.yabancı dili arıyorum.İspanyolca ve Fransızcayı sevmediğim için Almancaya başlamayı düşünüyorum.Yazılım mühendisliği okuyorum ilerde Canada,Finlandiya,Ukrayna yada Rusyada çalışmayı düşünüyorum.

    Ülke seçenekleri biraz fazla biliyorum ama hala karar veremedim : ))

    Şimdi sorum şu Mesela geçen konu açan arkadaşın sölediğine göre Çek Cumhuriyetinde Rusça bilen programcı çok aranıyormuş.Peki Almancanın bana artısı ne olur İngilizce ve Rusçanın yanında?

    Almanca sadece almanyada ve isveçte işe yarar

    İngilizce neredeyse dünya çapında işe yarar.

    Fransızca kanadanın yarısında konuşulduğu için ingilizcenin yanına güzel bir takviye olabilir.

     

    Ukrayna rusya yok efendime eski sovyet ülkeleri diosan baştan rusça hocam zaten.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caldii10
    caldii10's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    rusların bir bölümü almanca bilir. beyaz rusyada yaşayanlar fransızca bilir. Ama rus başka dil bilse bile gene rusça bilir. Ruslarda  ingilizce pek az.

    1 yıl hazırlık okuluna gidersin rus ülkelerinden birinde. (bence ukrayna) dilini pekiştir sonra bak yoluna.


    Alacakaranlığı hiç sevmem, ya gündüz olmalı ya gece ; kurşun değidiğin ya derinden vurmalı ya namluda kalmalı ; Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.


    memento mori.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    rebellisch bunu yazdı

    ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.

    hmm

    bende öyle hissediyorum ama nedenini bilmiyorum.Sence neden hocam?

    @Caldii

    Hocam yaşadığım şehir kısmına bak :) 4 sene daha burdayım inşallah.

    u235 tarafından 18/Ara/12 18:35 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Oktoberfest-girls-2009-1.jpg%20%28578×400%29


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    u235 bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.

    hmm

    bende öyle hissediyorum ama nedenini bilmiyorum.Sence neden hocam?

     

    Çünkü birini tam öğrenmeden diğerine başlarsan ikisini de sarhoş bir Kanadalı'nın Flemenkçe konuşmaya çalışması gibi konuşursun (: Aynı dil ailesinden geliyorlar, biri tam oturunca diğerini öğrenmek çok kolay, şahsi fikrimce oturmadan öğrenmeye çabalamak gereksiz vakit kaybı olur ve ikisi de bir şeye benzemez.


    sigara değil, balık olan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    ingilizcen süper bi hale gelmeden almancaya başlamamanı öneririm.

    hmm

    bende öyle hissediyorum ama nedenini bilmiyorum.Sence neden hocam?

     

    Çünkü birini tam öğrenmeden diğerine başlarsan ikisini de sarhoş bir Kanadalı'nın Flemenkçe konuşmaya çalışması gibi konuşursun (: Aynı dil ailesinden geliyorlar, biri tam oturunca diğerini öğrenmek çok kolay, şahsi fikrimce oturmadan öğrenmeye çabalamak gereksiz vakit kaybı olur ve ikisi de bir şeye benzemez.

    hmm anlıyorum.

    Şuan İngilizcede upper intermediateye yakın olduğumu düşünüyorum.CNN e girdiğim zaman haberlerin %80 ini anlıyorum okuduğumda.Yazmamda ve konuşmamda uzun cümlelerde gramer hatası olsada karşımdaki ne dediğimi anlıyor.Bide mesela şöyle bişey var deyimleri yada kalıp sözleri çok kullanamadığımdan dolayı birşeyi gramer hatası olmadan anlatmaya çalıştığımda çok basit ve uzun yola gidiyor cümlem.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    SAP - ABAP ögrenmeyi düşünüyorsan almanca çok büyük artı olur.

    cann tarafından 18/Ara/12 20:30 tarihinde düzenlenmiştir

    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    alaman kızlarla konuşmaktan başka faydasını görmedim hacı. bi de kuzenin babası alamanyada, babasını arayıveriyorum arada yabancı biri çıkarsa anlatıyorum.

    başka bi işime yaramadı.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Oktoberfest-girls-2009-1.jpg%20%28578×400%29

    hassktir hitler başarılı olmuş lan :|

    Edit : Ayrıca;

    Jilet_Boris tarafından 18/Ara/12 20:37 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2761 Toplam Mesaj: 22